Како на тој предизвик одговара писателот Ванчо Николески?
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Како искусен педагог, тоа и во самиот вовед кон романот авторот го посочува. Д-р Васил Тоциновски
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Како на тој предизвик одговара писателот Ванчо Николески?
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Како искусен педагог, тоа и во самиот вовед кон романот авторот го посочува д-р Васил Тоциновски станал комита, не е орач.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Предизвикот со кој ни се заканува капиталот во својот делириум - безобзирно укинувајќи го законот на профитот, вишокот на вредноста, производната целисходност, структурите на власта, и пронаоѓајќи ја повторно на крајот од својот процес длабоката неморалност (но и привлечност) на примитивните ритуали на разорување, тој предизвик треба да се прифати во едно лудо натпреварување.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
„Тој предизвик јас не би го пропуштила“, настојчиво му вели Летка по телефон. Ни Едо не би пропуштил.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Кому му е наменет тој предизвик?
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Потребни се многу умешност и досетливост за да се постигне тоа во случајот со мажите, а мангупската задача да му се дорасне на тој предизвик ѝ дава на машката геј-култура многу поттици и можности да си ги покаже динамичноста и инвентивноста, како и да си ја пројави непресушната способност да штрекне и да изненади.
Спротивноста меѓу убавецот и кампот соодветствува токму на контрастот меѓу гламурозноста и абјектноста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тоа што решив да го започнам поглавјево расправајќи за неговиот приказ на културните практики на геј-мажите и наведувајќи ги моите несогласувања со него е зашто му се восхитувам на делото и зашто сериозно го сфаќам тој предизвик.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Геј-научниците и геј-критичарите воопшто не се понесклони кон тоа од другите геј-мажи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Бидејќи и самиот сум дете на стоунволската доба, инстинктивно и мене ми доаѓа да барам политички или општествени објаснувања зошто геј-мажите се такви какви што се, а не биолошки, психолошки или вродени причини, а сакам и да ја изнесам средишноста на истополовата еротичност во машката хомосексуалност, а не само настраниот или трансродовиот сензибилитет.
Фелоус наметнува полезен предизвик за стандардното постоунволско гледиште.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Поимањето дека „гејството подразбира многу повеќе од сексуални партнери и практики“, дека „некои од својствените димензии на машките геј-животи (одат) подалеку од сексуалноста сама по себе“, дека она што ги прави геј-мажите поинакви од стрејт-луѓето лежи во „несексуалните димензии на природите на геј-мажите“ и дека машката хомосексуалност затоа може да се сфати како конкретно културна практика, а не само како сексуална, претставува клучно согледување.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Голем дел од современата машка геј-култура претставува постојан обид да се рекомбинираат убавината и кампот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)