7) на две страни(или повеќе) скицирајте некој лик, служејќи се со предмети, предели, временски состојби итн., со што би му помогнале на читателот да го согледа тој лик.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
На пример, дијалогот може да биде помеѓу мажот кој штотуку ја загубил работата, но немал храброст тоа да ú го соопшти на својата жена, која пак го крие љубовникот во спалната соба.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Тој лик, тоа нешто што во делот од секундата ми се појави на белиот ѕид, тоа не беше цртеж на хартија, тоа беше сенка во воздухот, тродимензионална слика од магла и чад.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Вистинската личност, во која би била олицетворена неморалноста на жената, би бил коњушар кој смрди на ѓубре и тој лик требаше да го оствари Роберт Њутн или некој сличен на него.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Излегувајќи од трпезаријата, тој фрла поглед врз голото рамо на Ен Тод.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
И тој лик на несреќница која се влече по улиците, а никој не знае од што, каде и како живее, добро ни е познат од божјачката историја на нашите градови.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
За тој лик зборовите - „Лажеш, ти намерно трошиш муниција“- не беа соодветни и затоа некој хистерично се намсеа, и таа смеа не стивнуваше туку растеше, неочекувано да се скине со безотпор на конец.
„Две Марии“
од Славко Јаневски
(1956)
ЛИ - Дејвид Лин му рекол на Брус Ли: „Си го гледал ли, Ли, „Дракула“ со Кристифор Ли?“ „Глуми лик што цица лимфа и после прави лимунада?“, прашал Брус Ли. „А не; тој лик го игра Џек Лемон!“, рекол Дејвид Лин.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Таа нѐ потсетува дека пред „кампот“ да стане назив за сензибилитет, зборот бил ознака за еден вид личност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Нејзиниот осврт за тој лик покажува и дека функцијата на кампот може полесно да се посочи и да се објасни ако кампот се смести во контекст на општественото окружување од кое произлегол.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Всушност, многу е веројатно дека најголем дел од настраните обожаватели на Џоан Крафорд не сакаат сериозно да бидат таа и сигурно не би се решиле да бидат, дури и кога би можеле.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Поимот „идентификација“, изгледа, е уште еден пример за необработен, непрецизен чувател на местото на некој попрецизен опис или на некоја попрецизна анализа или категорија што засега ја немаме.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
„Идентификација“ е начин да се каже дека машката геј-култура е, некако, комплексно зафатена со ликот на Џоан Крафорд – дека тој лик воодушевил некои геј-мажи, дека неговите фигуративни можности ги погодиле и дека тие емотивно се поврзале со него или дека се понесени од односите на блискост или на совпаѓање или на коинцидентност што успеале да ги остварат со него.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)