Зарем сите тие старци седнати таму не беа оние што им ги посветија своите животи на проучувањето и на почитувањето на Божјиот закон и зарем мудро не го водеа својот избран народ токму преку доследното спроведување на тој закон?
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
„Тој закон ќе стане политичка реалност кога сите биолошки видови ќе почнат да уживаат еднакви политички права.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Според тој закон, според таа структура на значење, правењето е обродено како машко, а изведувањето е обродено како женско.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Американските мјузикли се сосредоточени на жените, од Етел Мерман до Бернадет Питерс и Бети Бакли“.)285 По правило, секоја активност што може да се толкува како предмет на прикажување во нашето општество значи да се зачекори во жариштето на божемниот машки поглед, а со тоа и ризик да се испадне феминизиран.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Така е и бидејќи машката изведба се коси со едно темелно начело што со векови ја раководело обродената поделба на прикажувачката работа во западната култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
8. Контрола и надзор во областа на работните односи Како што може да се види од анализата на посебниот Закон за инспекција на трудот (1997), 39 која е дадена понатаму во оваа студија, овластувањата на Инспекторатот за труд и правата на работниците предвидени со тој закон не претрпеа намалувања, од почетокот на транзицијата до денес. 39. Закон за инспекција на трудот; Сл. весник на РМ, 35/97. 57
„Обезвреднување на трудот“
од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев
(2010)
На кршителите на таа граница, со тој закон против пушењето им се спротивставува здружената моќ на политичката заедница, што борбата против пушењето ја признала за јавен интерес.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Толеранцијата не можеме да ја замислиме без два поима што припаѓаат: индивидуалниот и колективниот идентитет и поимот на другиот, којшто е не само неистоветен, туку дури и неизмерлив, другиот, од којшто нѐ дели раскол, што допира до темелите на можностите на каква и да е заедница со него.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Ако различноста на моќта на субјектите е средина каде што можат да настанат толерантни односи, различноста на субјектите што стапуваат во однос е нужен услов.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)