Тој покажа широко со раката и ја задржа еден момент така крената.
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)
Тој веќе ги збираше веѓите, а раката, опрена на маса, му се стисна во тупаница, и со тоа самото тој покажа каков власник претпоставува.
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)
Марш! - Тој покажа со рака и заедно со брмчењето на моторот, го снема.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Значи, предлагаш да се движиме по оваа патека, нели? - тој покажа на картата и му се обрати на својот курир: - Ги знаеш ли овие места? - Како сопствениот џеб, генерале! - Имам и јас еден тукашен од Јановени. Тој, генерале, со затворени очи...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
- Земи лопата и копај тука за да истече водата – тој покажа со валканата чизма. Рововите полни вода.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
- тој покажа со глава.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
-Ајде, кажи ти - тој покажа на Циљка.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
- Срамота! - подвикна пак и рече: - Нашите браќа таму се борат - крвават - тој покажа на кај Бела Вода – а таа Бела Вода - планината над Герман, а од таму, од Отешево како на дланка се гледа и Лунѕер и Врба - Јани покажа на широко отворената дланка - како да ги имаш на дланка, така се гледаат...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
- Аргирис! Кога ќе ископаат до тука – тој покажа со стапот - врати ги во земјанката.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Главниот штаб на ДАГ оцени - тој покажа на картата на која беа исцртани црвени и сини линии кои ги означуваа позициите на двете војски - како што гледате, натамошното опстојување на лозициите што ги држиме е невозможно.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
На запад - тој покажа со рака на картата - се Голио- Каменик, а на север Грамос - Скирца - Ќафа-Црн Камен - Горна и Долна Арена.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Тој покажа со тенката рака кон него.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Наместо фактите да им се подвргнуваат на идеалните норми, тој покажува дека и самите тие норми имаат одредена генеза и контекст, накратко - дека и тие не се ништо друго отколку факти.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Со својата еуфорија за градење, со својата слика за себе како за творец на новата посткомунистичка, постјугословенска Македонија, како вистински романтичар, тој покажа целосно непознавање на суштината на политиката.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Се разбира дека тој покажа интерес за случувањата во Сан Диего, но тоа само го увери дека доживувањата на младите љубовници со ништо посебно не излегува надвор од дури и предвидливиот шаблон така што му беше доволен фактот Едо и Су продолжија заеднички да живеат како што почна во собичката на механичарската работилница на Али во Сан Диего, но сега во станот на Су во улицата „Кинг“, во центарот на Торонто.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Влегов, се извинив за задоцнувањето; Фискултурецот рече да донесам писмено оправдание за доцнењето; рече дека сум целосно неодговорен; јас се согласив, и реков: „Добро, може ли сега, како неодговорен, да седнам?“ Тој покажа со раката и јас седнав.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Ете, другари, - тој покажа кон вратата низ која влегоа четири очаблавени момчиња.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Се грееја, пушеа, плукаа настрана и во огнот, во крстовите што гореа, и се смееја.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Неколку војници ги откопнуваа крстовите.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Го погледнав во очи оној што го цепеше крстот, го гледав долго. Не се засрами.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Тогаш тие пак нешто зборуваа и пак војникот ми рече: - Господинот офицер вели да одиш таму, - тој покажа со рака – и да видиш дали има накој од твоето село.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Во Сопот тој имал роднина кој го славел Свети Никола, тие го прашуваат каде е таа девојка а тој покажува на мене.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)