И колку, за среќа, таквата културна реконструкција, потребна светот да биде безбеден за Енди, била толку масивна и длабока (повеќеслојна) што, речиси ненамерно, тој направил и нешто за сите нас.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Вака, размислувајќи за Енди Ворхол веќе не знам по кој пат, по повод отворањето на неговиот музеј, изненаден сум колку освежувачки и убаво изгледа неговата спокојна себичност гледано од тука - колку поучно и ефикасно изгледа неговата себе-промоција во овој посебен културен момент - кога толку многу амбиција извира од претенциозната машина на непристрасната доблест. (...)Колку прекрасно изгледа гледано оттука: една чудна птица како што е Ендрју Ворхола да има толкаво срце и волја, воден од силната желба - неразнишана од метадоблестите на високата култура, да работи толку упорно за да ја оствари својата единствена цел - да го направи светот безбеден за “Енди Ворхол”, l ‘homme nouveau.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Сепак, за цела една генерација странци и осаменици, она што го ветуваше Фектори, значеше сѐ.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од сето ова и поради сето она неуките и набожни души исковаа чудна приказна - дека тој што го одвел Бошета не бил обичен човек, бил светец, сам свети Јован Крстител, сам тој направил така, ги замелушил Јанческите за да не го препознаат кој е.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Се потпре на својот неотсапен крлук и почна: - Заклучно со сознанијата што ги имаме добиено до пред еден час, другари команданти, положбата на фронтовите е следна.... - тој направи подолга пауза, редум погледна на присутните. - 107-та бригада држи позиции на секторот Краставец - Чрно; 14- та бригада го држи секторот Пиргос Котили - Горуша - Синорите; 16-та бригада - Горна Арена - Црн Камен и 103-та бригада Ќафа - Скирца - Грамос.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Тој направи еден вид извинувачко движење со меката дланка.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Толпата е страшно возбудена, бара одмазда, и за сето време додека чекаме да го приведат и јас исто толку возбудено зашто знам дека тој направил нешто ужасно.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Кога стигнавме до огромната дрвена порта од куќата на мојот дедо тој направи неколку чекори за да си оди но одеднаш како да се предомисли па ми довикна - Еј Софи причекај...
„Животот од една слива“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2014)
„Да, тој направил ужасен грев”, рече Милан.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
И тој направил нешто што може да го стори само...
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Тоа ли? Не бев сигурна. А Борко, дали тој направил добро со езерото? Се зачудив.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Фативме адвокат и тој направи тужба до судот; во неа смртта на Ѓеро ја процени на четириесет и осум илјади лири.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Кога во еден од локалните весници прочитал дека компанијата „Фејмоус Плејерс Ласки”, која припаѓала на Парамунт, ќе отвори свое претставништво во Лондон, тој направил неколку рекламни цртежи и титлови за немите филмови.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Сакав да му дадам на знаење дека тоа нема да се случи.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)
Тој направи една лоша гримаса на лицето и ми се закани.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)
Тој направи само еден чекор, а со лесно наведнување на телото го надомести оној другиот чекор. okno.mk | Margina #32-33 [1996] 118
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
ТЛ: Даглас Адамс ми кажа дека трите негови книги биле една книга, а издавачот ги поделил на три. И тој направи по милион долари за секоја од нив. И одлични се. Тоа е баш фино.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Но тоа не беше, знаеше, физичко губење на рамнотежа, туку нешто како останување без внатрешна потпирка пред чувството на длабочина под себе.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Го зафати веднаш едно вртоглаво занесување и виење на свеста што се јавуваше секогаш кај него на височина.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)