Тој забележува дека фразите доаѓаат во фамилии, често бинарни фамилии, и тврди дека една фраза го има своето значење благодарение на нејзината поврзаност со останатите фрази од таа фамилија, и, особено, поради нејзиното разликувачко место во фамилијата.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Или, отстранувајќи го велот на циркуларност, можеме да кажеме: секој од зборовите во фамилијата има значење благодарение на неговата мрежа од релации на спротиставеност со останатите членови од фамилијата, односно, неговата разлика од нив.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
4 Веќе структурализмот го отфрла гледиштето дека една фраза има значење благодарение на тоа што го изразува самиот поим како таков.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Кога му се доближи, тој забележа дека десната рака ѝ е во јамка закачена околу вратот, што не се забележуваше од далеку затоа што беше во иста боја како и нејзината униформа.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Тој забележа колку помеко ја чувствува нејзината половина сега, кога ја немаше шамијата. Разговараа со шепот.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во подобро осветлената дневна соба тој забележа со изненадување дека во брчките на нејзиното лице навистина има прав.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Тој забележа како Џулија ја крева својата чаша и ја помирисува со искрено љубопитство.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Тој забележа дека погледот на Винстон тргна кон бројчаникот.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Додека ги спушташе на подот, тој забележа дека на спротивниот ѕид од просторијата има едно трокрилно огледало.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
И покрај фрустрацијата и самосожалувањето, кои му ја замаглија визијата, тој забележа дека таа сè уште е бледа, но дека во неа има свежина и блесок кои сигурно доаѓаа од тоа што беше среќна во својата љубов.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Погледнувајќи назад, тој забележа дека двајцата копачи го гледаат и почувствува дека тие гледаат во неговото колебање и затоа брзо се сврте и зачекори накај кулата.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
„Неа ја сакам..., сакам мали цицки“. Човекот со лузната се изнасмеа уште погласно.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Почна да се подместува во сепарето, а тој забележа дека над горната усна почнаа да му се собираат капки пот.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
На крајот од редот купчиња, тој забележа картонска кутија со книги на англиски.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Кога – тој се појавува, не се насмевнува, зборува со нас, а ние забележуваме, а забележуваме дека и тој забележува на нас – дека времето минува.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
- Dites elle que Danilo la chercher, qu`elle m`appelle lorsqu`elle reviendra. Merci, ou revoir.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
И тој забележа, нормално дека ќе забележи.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Одвај жива глава извлеков тогаш.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Штотуку беше се спремил да си се прибере во своето легло, тој забележа како некаде на самиот најгорен крај на голината прострелка една сосема поинаква црнка, а после, наполно откриено, таа зеде да ја крстосува неа со своите високи скокови.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Требаше да забележам. Не, забележав, а тој забележа ли дека јас забележав?
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Никогаш не сум сакала многу месо.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Кога се обрнало, тој забележал човек со невисок раст, во стар износен виц- мундир и ужаснато, го препознало во него Акакиј Акакиевич.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Но ужасеноста на значајното лице ги надминала сите граници кога тоа видело дека устата на мртовецот се искривила и, откако повеала од неа страшна гробна реа и ги изговорила зборовите: „А!
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)