Приговарајќи дека Ахил е „тврд“, Ајант изнесува радикален аргумент што го признава несразмерното растојание во општествениот живот меѓу она што го чувствуваме и она што можеме да го сториме во врска со тоа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Михаил Д.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Токму тука Ахил ја изнесува намерата да одбие каков и да е материјален надомест за општественото унижување и за емоционалната штета што ја истрпил од Агамемнон.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
БОЖО: Значи јас сум за тебе лош писател, политикант со двоен морал, што ги гуши младите книжевници, држи духовен монопол, патува со платени дневници, држи пригодни говори и академии, и ти веруваш дека со овие педесет страници инфантилен цинизам ќе ја разнишаш мојата позиција?
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
Таа несразмерност, укажува, е истовремено и последица на човечката смртност и генеративен извор на симболичните општествени норми чие обештетувачко фунционирање ги дава единствените средства за премостување (но не и за затворање) на јазот помеѓу човечкиот субјективитет и човечката општественост:
… и од убиецот зар на братот ќе земе
или за своето дете убиено откуп си прима;
та си останува оној, што отплатил многу, во градот,
овој пак срцето своје и гордиот дух ќе го смири,
кога ќе добие откуп; а бозите в градите тебе
лош и непомирлив дух ти ставиле...
(Хомер, Илијада 9. 633-637; прев.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)