Се пее до коска и подлабоко, се пее дотаму до каде што критиката не може никогаш да втаса, а песната, еве, сепак успева да го развее знамето на својата победа, но и на своето самопредавство, капка по капка, стих по стих, истекувајќи во две тишини (“една мала, во која те сонувам / и чекам, и една голема / во која исчезнувам“).
„Две тишини“
од Анте Поповски
(2003)
Ти и не знаејќи околу мене насели две тишини: една мала, во која те сонувам и чекам, и една голема во која исчезнувам.
„Две тишини“
од Анте Поповски
(2003)
Но, каде си? Ти и не знаејќи околу мене насели две тишини: една мала, во која те сонувам и чекам, и една голема во која исчезнувам.
„Две тишини“
од Анте Поповски
(2003)
Заспивав. Чуј, ме тргна. Не оставај ме сега, те молам, не оставај ме. Јас не можам пак да те сонувам мртов. Кажувај ми за Конго и за златната врвица на антилопите.
„Две Марии“
од Славко Јаневски
(1956)
Те сонував како мртов, со пробиено чело.
„Две Марии“
од Славко Јаневски
(1956)
- Јас те љубам на сон те сонувам...
„Молика пелистерска“
од Бистрица Миркуловска
(2014)
- Сакаш да кажеш дека си ме сонувала мртов. - Не, не сум те сонувала.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
- Кога е така, кажи ни зошто проклетницата да не сонува маж.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
- Реков дека можеби тебе не те сонува.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
- Како мртов? и не сакајќи, допрел дланка до преврзаното око.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)