Во Tractatus-от 3.23 Витгенштајн вели: “Барањето за можност на едноставните знаци е барање за одреденост на смислата”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Така на пример, Кант за не(среќа) вели дека за нештата по себе не може да се зборува, на тој начин зборувајќи за нив; или Витгенштајн од Tractatus-от објаснува извесни факти за структурата на јазикот, светот И врската помеѓу нив, со поента дека таквите факти не можат да се изразат.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Опустошувањата што ги правеа нашите предедовци во Византија беа такви факти за кои не можеше да се молчи; а заедно со прикажувањето за опустошувањата се прикажуваше и за опустошувачите, спрема кои Византијците се однесуваа со гордост и презир, како спрема варвари.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Исто така, не е невообичаено резултатот да биде некоја противречност, обично ненамерна.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Како сакате вие да ви одговориме на таквите факти кога нивното филолошко безумство е облечено во филолошко руво, т.е. кога и вие и вашата влада настојувате на Балканскиот Полуостров да останат само 200 илјади Бугари, по ваше Татари, а сè друго да се посрби, т.е. пославјанчи?
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)