Ана се обиде повторно да нѐ врати на поделбата на предметите кои требаше да бидат спакувани, и оние кои требаше да бидат фрлени.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Сега таа помагаше во домовите во кои живееја жените избркани од своите сопрузи и во домовите за деца без родители.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Сѐ поретко ја гледав Клара. Таа повеќе не доаѓаше во болницата, ретко ја посетуваше Сара, кога доаѓаше кај мене мајка ми секогаш наоѓаше некој неубав збор за неа, и таа не се чувствуваше добредојдена.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
А вака, јас знам, таа повеќе нема да ме види.“
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Годините и мачното селско минато ѝ ги замаглиле очите и затоа таа повеќе со срце го чувствува патот.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
И колку што таа повеќе се бранеше, толку тоа нему причинуваше поголемо задоволство и осветата му беше помала. Се чинеше дека ќе ја разнесе.
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
И колку таа повеќе се грижеше да не мисли, толку повеќе Крцко ѝ излегуваше пред очи.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Таа повеќе никому не служи, освен на денунцијантите! рече тажно Камилски.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)