Ова се случи откако падна од столот.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Кога Нико беше во емисијата отсвири една песна на својата мала органа, што беше сосема во ред, но кога Мерв се обиде да поразговара со неа таа едноставно седеше не зборувајќи ништо.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Тој стана толку очаен, што уште тука, во живиот пренос, бараше некој од организаторите да му објасни која е таа девојка воопшто и што таа бара во неговата емисија.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Но таа едноставно го остави да си оди.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Ти кажав, таа едноставно бара некој вид на партенер за матура.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Кога би можела да го вратам времето!
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Вака барем ќе верувам дека таа едноставно умре!
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Мелодрамата е буржујскиот наследник на трагедијата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Создадена била за да ги задоволува и да ги разонодува луѓето – главно од средниот сталеж, а особено жените – кои не ги уживале придобивките од врвното класично образование, кои не знаеле да читаат на грчки и на латински и кои затоа имале слаб пристап (пред процутот на евтините и многубројни класични преводи) до префинетото естетско восприемање на античката трагедија, исто како што ја немале ни однегуваната чувствителност што била нужна за да се цени класичната европска драма што претполагала дека е нејзин современ наследник или за да се сладат со крутата формалност на стихот во кој се пишувала.
За припадниците на буржоазијата, кои во класичната трагедија, било античка, било современа, не гледале одраз на сопствените животи, на сопствените вредности, морало да се измисли нов и попопуларен жанр: жанр на средносталешка семејна драма, изговарана во проза, со тематика поблиска до нивното секојдневно искуство и со сентиментален опсег усогласен со нивните емоционални потреби – но која, и покрај сите тие отстапки, немало да може да се сведува на комедија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Зашто, ако можело средносталешката семејна драма да се сведува на комедија, ако ги третирала буржоаските семејни несреќи како тривијални и смешни, таа едноставно ќе го унижувала и багателизирала буржоаскиот живот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А така не би се вклопила во целите за кои била замислена.
Ова – макар ризикувал и да излезе дека премногу поедноставувам – е родословот на мелодрамата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)