Во старата античка цивилизација се следеше хармонијата на природните феномени и божествата беа потчинети на таа човекова потрага, верувајќи во еден вид бесмртност, која заземаше место во меморијата на човештвото.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
За него западната Историја беше синџир од одговори на прометејскиот предизвик!
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Тој збор значи исто така љубопитност, еден од најсилните пориви на сите маниристи, кои ги презираат класичните мудреци, ја фалат adiaphora-та, сето она што нѐ воздигнува и вџашува и што не ја забранува љубопитноста; со еден збор - модерното. Bracelli Margina #26-28 [1995] | okno.mk 183 okno.mk | Margina #26-28 [1995] 184 Margina #26-28 [1995] | okno.mk 185 СЛИКИ-МАШИНИ Инструменти на крајната неприродност Дека машината е некаков тип на човекова протеза, дека од таа човекова способност за произведување на машини-протези не мораат да настанат само чудесии (meravi- glia) или резултати на некаква разонода, туку настанува еден “нов”, самостоен свет на машини, “вештачки” свет на техниката меѓу човекот и природата, се насетувало уште во 16-иот век, наспроти “магичните” фантазии.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)