- Ти имаш ли намуз или не! - Ти не ме оставаш да се омажам, - рече таа низ плачот, горко. - Ја, за овој ќелеш!
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)
Очите и се насолзија и таа низ плач рече: - Мое е учителке, но ми го нацрта мајка ми.
„Било едно дете“
од Глигор Поповски
(1959)
Но, таа низ солзи го признала чувството дека тој всушност „не ја познава“ и дека не е сигурна ниту во својата љубов кон него.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Во првата сцена од првиот чин - драмата ја обработува приказната за замената на сексуалниот идентитет на еден млад пар (Therese-Tiresias и нејзиниот маж) - Therese ги губи своите женски атрибути и ѝ растат брада и мустаќи - како кај Duchamp-овиот L. H. O. O. Q. (1919).
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Во третата сцена таа низ прозорецот исфрла разни предмети, а меѓу нив и еден писоар, истиот оној предмет што Duchamp, истата таа 1917 г., ќе го изложи на изложбата на Независните уметници во Њујорк.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Темите за разговор со неа беа сериозни иако потекнуваа од најобични и најбанални примери од животот, и таа низ тие разговори се проверуваше самата себе, се обидуваше преку спротивставувања што ги изнесуваше госпоѓа Мариела, да се врати од својата откаченост, од својата професионалност и професионална дезориентираност, на некаков нормален колосек (таа така си го дефинираше, нормален) и длабоко во себе и беше благодарна, изразувајќи ѝ чувства на искрено пријателство и почит.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Па ова не е хумор. Ова е животна пародија, која се случила, но која оваа топла душа умее така вешто да ни ја пренесе, а при тоа никако да не ни дозволи да ѝ ја почувствуваме маката, која таа низ смеа вешто ја крие од светот.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Очите ѝ се насолзија и таа низ плач рече: - Мое е учителке, но ми го нацрта мајка ми.
„Маслинови гранчиња“
од Глигор Поповски
(1999)
Така таа низ маглата може да си го гледа сонцето, низ зимата да го доживува летото, низ ситници да согледува големи нешта, преку злото да го согледува доброто.
„Маслинови гранчиња“
од Глигор Поповски
(1999)
А кога ја виде во фармата кај Полин и кога ѝ викна: мац, - таа низ истата дупка низ која влегла во кафезот, излезе надвор, а по неа и сите мачки до една излегоа надвор: почнаа да трчаат по мачката од питропот Танаско и се распрснаа по сето село.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Мислевте дека кај плодовите на овошките најпрвин корупката ќе се развие а дури потоа таа корупка се исполнува со сокови?“
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Мене навистина ме збунуваат нејзините чудни размислувања и изместените констатации.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Еднаш, кога се крена нејасна врева против младиот директор на фабриката за женска конфекција Нетковски, кој во многу модели храбро го истакнуваше разголувањето, таа низ насмевка забележа: „А што очекувавте вие?
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
- Проклети да се вештерките! – проколнуваше таа низ редба – Проклет да е патот што не доведе до нив и ни ја впрска несреќава!
„Авантурите на Дедо Мраз“
од Ристо Давчевски
(1997)
Тој полека ја положува на каучот, а таа низ примамлив француски акцент го прошепотува неговото име.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Но, затоа зема здив низ носот и рече дека сега читала некој роман од Сидни Шелдон на англиски.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Така таа низ маглата може да си го гледа сонцето, низ зимата да го доживува летото, низ ситници да согледува големи нешта, преку злото да го согледува доброто.
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)