Откако Vermaas нацртал „А” што личело на стол, решиле да испитаат како ќе изгледа целиот фонт користејќи ја таа форма.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Во таа форма се одвиваше еден дискурс што ни „изроди” невиден број тн. книжевници, мислители, историчари, коишто не би можеле да опстанат ниту во едно цивилизирано Маргина 36 35 општество на етичка, естетска, професионална компетенција.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Посебниот карактер на романската пропаганда се потврди и од блиските настани со настапот на оружената четничка акција на пропагандите, кога романската, како пропаганда на земја што нема заедничка гранична линија со Македонија, во таа форма главно и не се изрази.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Мислам дека не можеме да го елиминираме поимот на нацијата во целост, во време кога во многу делови од светот - во Јужна Африка, во Источна Европа - луѓето навистина живеат и умираат за таа форма на општество.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Едната се однесуваше на степенот до кој тие беа способни да ги избегнат таквите форми на однесување во тек на поголемиот дел на интервјуто.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Дали на Џон и Ен таа форма на интеракција им изгледа позадоволителна?
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Со тој вид на литература тој се користеше, може да се каже, експериментално: во 20-ите години кон таа форма се обрати Набоков- поетот, а во 30-ите - Набоков - прозниот писател.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Но, да се вратам на изложбата, паралелно со неа си ја измислив и таа форма: каталог-расказ.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Токму поради оваа форма, чија функција е да предизвика раскин со обичното, да го наруши нормалниот поредок на нештата, да го дереализира познатиот свет и да ја протера неговата тмурна стварност за да отвори ново и поинакво царство – царство со сопствени лирски, хармонични, страсни, разиграни, живописни, интензивни, манични, бесмислени начини на бидување и на чувствување – токму поради неговата форма, и она што таа форма го повлекува, класичниот бродвејски мјузикл, впрочем, успеал и можеби сѐ уште успева да ја оствари хомосексуалната желба.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)