Наспроти постоечките историскоуметнички поделби, создадени за снаоѓање во културната традиција, одредувањето на диферентиа специфицае на Дишан-овиот прилог кон таа традиција и понатаму останува недовршена работа.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Жена му се спротивстави: „Ти знаеш - му рече - што што претрпе ќерка ти со еднаш одложена веридба”.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Наскоро договоривме ерусин 15. Според обичајот, татко ѝ на Алегра реши помеѓу веридбата и свадбата да протече година дена, иако таа традиција веќе се напушташе.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Таа ноќ тој сфати дека и самиот е сосем подготвен на саможртва.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Ве молам почитувајте ја таа традиција”*.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Дотолку, да се биде интелектуалец денес во Хрватска значи на некој начин да се биде незаконско дете на таа традиција и на таквите хрватски прилики.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Тој сакаше да верува - како што има запишано - дека “аргентинската традиција ја претставува целата западна култура, и исто така верувам”, додаде, “дека ние имаме право на таа традиција, поголемо од она што го имаат жителите на оваа или онаа западна нација”.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Аргентина според минатото и сегашноста, по проблемите и недоумиците, е составен дел на Третиот свет.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Историјата покажа дека не бил во право.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Тој си го зема за себе тоа право и живееше во земја која, би рекле, е мошне далеку од тоа да биде европска.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)