Во таа програма исто така читаме дека човекот мора да почне да ги разбира животните не како не-антропоморфно Друго, туку како свое алтер- его.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Таа програма потсетува на теориите на таканаречената „длабинска екологија” и нејзината критика кон антропоцентризмот.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Кадровикот, значи, предложи Баге да ѝ биде доделен на забавно - хумористичната редакција, која си имаше своја програма и свој термин во шемата на таа програма, но немаше постојан уредник туку редакцијата ја водеше моментно суспендираниот уредник од друга редакција, и така наизменично како што имаше постојано по некој уредник под суспензија, и така постојано додека имаше на располагање наизменично суспендирани уредници.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Неминливата убеденост на дел од геј-мажите дека веќе ја надминале тажната нужност на традиционалната геј-култура излегува, накратко, дека била само илузија – конститутивно погрешно препознавање преку кое секоја геј-генерација симптоматично ја повторува редукционистичката програма на идентитетот, само за да ја одигра својата неугодност од таа програма, и на крајот да ја отфрли, без никогаш да си признае што прави и што чувствува.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
104. И така комитетите, а заедно со нив и воопшто Македонците, се ослободуваат од влијанието на бугарската влада, создаваат своја независна програма за работа, таа програма ја пропагираат во Бугарија и со неа добиват влијание врз бугарскиот народ, а преку него и врз владата.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)