Тие овде се појавуваат како имперсонатори на својата омилена социјална улога, општествената „маска” или разните варијации на таа маска.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
(...) Не станува збор за совет човекот да ја симне маската (кога зад таа маска нема никакво лице); од него може да се бара да стане свесен за преправањето во својата состојба и да го признае тоа. Дека сум осуден на преправање...
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Најинтригантен однос со протагонистите Ворхол воспостави во својот среден период.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Веќе никој друг и ништо друго не ја интересираше Марија. Ѝ стануваше тешко, напорно да ја држи таа маска на безгрижност. На добро расположение на лицето.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Оваа есенска магла е лицето на смртта густо од едно имитирано лепило густо од еден одвратен шепот што сака да е интимност густо од еден поглед преполн со излигавен мов Таа маска на смртта ги заканува гранките осамотени на кејот.
„Дождови“
од Матеја Матевски
(1956)