Хегел во таа логика го наоѓаше и клучот за разбирање на сите појави.
„Значењето на Хегеловата филозофија“
од Кочо Рацин
(1939)
Значи тие ограничувања нѐ принудуваат на некаква форма на комплетност. [...] Сега, Геделовата теорема може да се сфати на следниот начин: ако нашите (човечките) акции во некоја смисла ја опфаќаат комплетната логика, тогаш таа логика мора да е неконзистентна.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Следејќи ја таа логика – ако Бог не постои, тогаш човекот станува Бог и како одбран Бог ќе изгради вистински рај на земјата ослободувајќи ја од злото и страдањата.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Која е таа логика што провејува во нивната комбинација и ја прави толку примамлива и сугестивна?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
По таа логика и сета историја на Римската империја, на империите коишто следат зарем не можат да се откријат и разберат низ метафорите Да се урне Картагина(Cartago delenda est! ) и Подели, па владеј (Divide et impera).
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
А таа логика ќе доведе до пасивен отпор на козарите, до нивниот транспорт и до депортирање во градот, до последната станица на нивната бела револуција.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Наводот од „Паскаловата сфера“ упатува на митското потекло на пишува њето, на основањето на Александриската библиотека.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Додека сите три наводи го споменуваат Тот, и сите три, во извесна смисла, однапред укажуваат на логиката на надоместување, нивниот след ја отелотворува самата таа логика.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)