Дали тие можеби се поврзани со некој утописки, револуционерен план за опшеството?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Дури изложбата во Џенова 1956-та повторно му го враќа значењето на овој голем сликар; еве дел од каталогот од таа изложба: “Ненадејно се наоѓаме пред слики чија што модерност е токму запрепастувачка, пред слики кои го антиципираат Караваџо, Жорж де ла Тур, Зурбаран, дури и некои од денешните сликари, бидејќи такви светлински рефлексии и често геометриски распоредени ефекти на сенки ги нема никаде во 16-иот век...
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Дотогаш немав сретнато друг уметник кој бил толку комплексен.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Сите што ги собрав за таа изложба сакаа да го изменат светот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)