Сѐ станува поподносливо. Вие ми го спасивте животот.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Но, веќе приближната анализа ни покажува дека политичката заднина е само изговор за нижење ред типични „хичкоковски” ситуации, меѓу коишто најславна е веројатно онаа со ветерницата што се врти наопаку: јунакот во потрага по злосторничките грабнувачи се снајдува среде идиличен холандски пејзаж со ветерници, и одеднаш забележува дека една од ветерниците се врти во насока спротивна од онаа на ветрот - тој „против-природен” детаљ секако ја денатурира идиличноста на глетката, одеднаш „сѐ станува сомнително”, се испоставува дека вртењето на ветерниците е всушност сигнал на злосторниците...
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Првиот вели: „Но, во Шкотските висорамнини нема лавови.”
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Наскоро потоа се донесоа некои нови предмети од Вера и постепено во куќата сѐ стануваше наредено по нејзин вкус.
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
Беа добродушни и мирни, како две големи животинки (бригадирот Језекил: како две бачилски подрастени кутриња, ах да), а беа послушни и питоми и сѐ ги губеше своите вистински размери, кога ќе го дофатеа тие, сѐ стануваше некакво кревко и совитливо.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Тогаш сѐ стануваше волшебно... Стануваше како некој друг свет...
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Во згрбавеноста бев желка што ќе продолжи да лази кон својата цел дури иако ја носи на својата коскена кора земјата со сите планини и реки.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Ѕидот на многуте стебла се оддалечуваше, ѝ бегаше на мојата врела жажда додека околу мене сѐ стануваше метеж во кој тешко можеше да се оддели небото од земјата.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Сѐ станува јасно кога не ќе се заборави ова: дека тоа лето беше лето за Зоки Поки.
„Зоки Поки“
од Оливера Николова
(1963)
Сѐ станува презаштитен природен резерват, толку што од големата заштитеност денес почнува да се зборува за денатурализација на Јосемитската градина за да ѝ се врати на природата, токму како што се случи и со филипинските Тасадеи.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Туристите во Галилеја не се љубители на параболи.
„Светилничар“
од Ристо Лазаров
(2013)
Гласале тајно, па резултатите ги кажале јавно. Сѐ станува јавно.
„Светилничар“
од Ристо Лазаров
(2013)