Рачката со иглата се помести на многу висока позиција.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
5. Пред многу години во Чикаго ме замолија да направам музика за двајца играчи кои ги забавуваа гостите на игранката на бизнис-жените одржана во салата YWCA.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
По забавата го вклучија џубоксот, така што сега сите можеа да играат: немаше оркестар (сакаа да заштедат пари).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ете, вели, сега сите можеме да се израдуваме, Лазор оздрави.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Двајца луѓе веќе изгубивме, вели, стрика Анѓела Јанчески и Бошета нивни, а еве сега сите можеме да се најдеме на заточение во Азија.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Ја немаме сите привилегијата да се бориме на фронтот, но барем сите можеме да бидеме во форма.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Тие сите можат да се третират како древно македонски племиња во рамките на древно македонскиот јазик, бидејќи зборувале на древен македонски или на дијалекти од древниот македонски прајазик.
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
Башмајсторот беше човек без челад и сите можеа да го сфатат за него тоа.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
- Богами, ваква ламја не сум видел за работа, рекол Мирче, оваа сите може да ги носи под мишка.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)