Страните во спорот доброволно ја поведуваат и учествуваат во постапката за медијација и во секое време можат да се откажат од истата.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Според К. П. самиот закон дава можности за заштита на правата на работниците.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Медијацијата е економична, ефикасна и брза постапка до која страните имаат лесен пристап (чл. 8, ЗМ).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Грешките во имињата и броевите, како и други очигледни грешки во пишувањето и сметањето, недостатоците во формата и несогласноста на преписот на пресудата со оригиналот, ќе ги поправи претседателот на советот, односно судијата поединец во секое време.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Странката го издава полномошното [mandatum] писмено или усно на записник во судот и таа може во секое време да го отповика полномошното, а полномошникот може во секое време да го откаже полномошното. (чл. 88, ст.1 и чл. 90, ст.1 од ЗПП).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Таа [како „власотавец“] може да ја измени или отповика изјавата на својот полномошник на рочиштето на кое е дадена таа изјава.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Ако повеќе парници се споени заради заедничко расправање, а за конечна одлука узреала само една парница, може да се донесе пресуда само во поглед на таа парница (чл. 311, ЗПП).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Странката што ја застапува полномошник може пред суд и да дава изјави и покрај својот полномошник.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Имено, иако во договорот со работодавачот стоеше дека тој може да добие отказ „во секое време“ – тој, со право, вели дека во трудово-правните односи постои т.н. ограничување на автономијата на договорните страни, со што договорот не смее да биде порестриктивен од законот, што впрочем се покажа и во неговиот случај.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Сами треба да си помогнеме, помош не треба од никаде да чекаме.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Тој насекаде и во секое време стои на чело на својот народ и му порачува: „Ќе дојде денот кога македонскиот народ ќе се крене на оружје, на востание.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Не знам зошто тогаш толку многу брзав да пораснам кога целиот град што се протегаше од Мичурин до Градскиот парк ми беше достапен во секое време.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Од фрижидерите со снежец до моите недостижни фантазии во раните пубертетски години.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Секако тоа доаѓа поради долгогодишен опит и од фактот што Истанбул, како светска метропола, секогаш и во секое време е преполн со странци од сите страни на светот.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Уште пред се се скрши грнето беше начул дека секое време си има свои безизлези и дека многу труцкање врз лепливите тајни не е баш препорачливо.
„Ситночекорка“
од Ристо Лазаров
(2012)
Продадениот интелект во секое време може да ви забие нож во грб затоа што ако еднаш се продал себеси тој без проблем ќе ве предаде и вас за неговиот интерес.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)
Соросоидот е спремен во секое време да ја предаде и продаде сопствената држава само заради лична корист.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)
- У секое време можам да им свртам, одма ќе се нацртаат тука за мене.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)
Љубителот на алкохол у секое време може да тркне до најблиското продавниче и да се снабди со пиво, вино и ракија, за разлика од кутриот џанкер, кој мора да го брка маалскиот дилер, а воедно и да се крие од алфи и џандари за да не заглави у ќорка поради 5 грама трава.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)
И можеше во секое време и отсекаде да се види.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Тие се пред нас, на секоја стапка и во секое време можеме да ги имаме, само треба да ги побараме со повеќе трпение, волја и идеализам, многу идеализам, та така животот да не ни оди напусто и без цел...
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Тој сметаше дека многу повеќе, се исплатува садењето компири, одгледувањето овошје, пред сѐ сливи, од кои во овој крај правеа надалеку позната ракија, што во секое време и секаде може да се продаде.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Нѐ беше претекнало затоа што некој побрз од нас излезе, оти лукавиот се осувршува во брзината, и се умножува во неа, наместо во светлината, па умножувајќи се во брзината стигнува секаде и во секое време, за да ти наштети.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Чан-Јок, гостоприемлив, куќата чијашто често беше во секое време за сите отворена . . .
„Сердарот“
од Григор Прличев
(1860)
Весникот „Елефтеротипија“, на 7 јули 1959 година вака напиша: „Во селото Каридја,16 во околијата Птолемаида, во дворот на основното училиште се собраа сите жители од селото и откако се одржа свечената богослужба, тие дадоа заклетва дека во иднина нема да зборуваат на словенски дијалект и тоа во секое место и во секое време.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Тој, кој секогаш велеше дека е подготвен во секое време да умре за Христа, тогаш за миг попушти пред својата човечка природа, пред оној вечен и неодминлив страв од смртта.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Робот на уметноста може да направи сè уметноста да живее на ниво на господар – пишува Кацаров, па потсетувајќи на култната Госпоѓица Јулија, поентира: „Сакам ороспиите да бидат што подалеку од театарот зашто тие со своите впечатливи бои, со нагонот за брзо ширење, со цветањето во секое време, можат да го заведат, па потоа нешто слично како Жан во пиесата на Стриндберг, да остане засекогаш покриен од гнилежот на нивните најситни потреби...“.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Сакам ороспиите да бидат што подалеку од театарот затоа што тие, со своите впечатливи бои, со нагонот за брзо ширење и со цветањето во секое време, можат да го заведат истиот, па потоа, нешто слично како Жан во пиесата на Стриндберг, да остане засекогаш покриен од гнилежот на нивните најситни потреби...
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Едноставно, ја држат публиката постојано будна, односно подготвена во секое време да реагира на подадената порака.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Ако речам дека преку женскиот пол искусниот администратор може во секое време да ги дознае сите најтајни движења на потчинетите, веќе тоа ќе биде доволно да се докаже колку е битна оваа административна метода.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Сите ја знаат користа што произлегува од тоа, но со тоа, сижето не е воопшто исцрпено.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Во секое време можеш слободно да ми се јавиш.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Откако бил примен лично од Махмуд II и лично од него одликуван со орден, добил и три царски фермани: едниот да смее да носи оружје во секое време и пред секого, вториот да седи во Покраинскиот меџлис и да го заштитува народот од сета Мијачија и од сета Деборија, и третиот, кој бил издаден лично на негово барање, да смее да подигне џамија во Лубаново и црква во Лазарополе.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Порано, до пред десетина години, овдека, на срецелово, секогаш, во секое време на денот, имаше некого. Сега, меѓутоа, сосема е пусто.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Збогувајќи се со мажите Јанчески главите на сојовите од женската одаја си ги собираат домаќинките и заедно со нив преку тремот (од горниот крај на пондилата, врзани за јаслите дремат над нив неколку добичина, разделен е со куќното огниште над кое, прикрепени за гредите, висат камушки, а на нив, во секое време на денот и ноќта и откога се паметува котел со топла вода) и низ Мала врата излегуваат направо на срецело, ги дочекува зрачна вечерна зора.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Со кривината мојш секое време нешчо да сториш, а правината на нишчо не ти поможвит; на целиот век денеска кривината е прва - од најдолниот чоек дури до царот, с¯ со кривината работеет, та така го поминвеет овој век.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
- Ех, брате - рекол тога кривољубецот со радос на брата си, - виде, како кривината је поарна?
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Сум читал во книга испокината- се случило дамна- со оџак се судрила месечината и станала црна гламна.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Во секое време можев да измислам сказна.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Да, јас - јас можев да бидам во секое време.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Но, не баш дух, бидејќи овој е премногу интелектуален за вкусот на поголемиот дел од една генерација скептична спрема „профаното” рационално мислење а склона да верува во квазимистичната моќ на интуицијата и екстазата, туку повеќе „душа” - орган на некој неодреден начин поврзан со „духот”, но, за разлика од него, благородно усидрен во чувството, коешто е или нурнато во сепроникнувачкиот elan vital a la Bergson, или е во дослух со севкупниот Космос, односно со вечноста, така што овој експресионистички орган - духот или душата - во секое време има, под услов доволно да е огнен, непосреден пристап во бесконечното.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
А, синко, бев и многу убава, во секое време ќе му запеев и тој ќе уживаше во моите песни.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)
Винстон се беше откажал од навиката да пие џин во секое време од денот.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во секој случај, таа можеше да се вклучи кај секого во секое време.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Партијата во секое време ја поседува апсолутната вистина и јасно е дека апсолутното никогаш не можело да биде поинакво од она што е сега.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Го ставија во ќелија слична на оваа во која се наоѓаше сега, но ужасно нечиста и во секое време претрупана со по десет до петнаесет луѓе.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Беше една од оние што можат да заспијат во секое време и во секаква положба.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Таквото чувство го имаа и тогаш кога госпоѓа Мариела ја раскажуваше епизодата од филмот “Ден потоа”: девојката, во филмот во улога на глумица, плачеше со спуштена глава врз рамото на својот љубовник, заради објавувањето на нејзините скандалозни фотографии во печатот, љубовникот ја тешеше шепотејќи ѝ дека сето тоа ќе се заборави со утрешниот ден, кога излегуваат новите броеви на весниците, но таа му велеше дека тоа не е така, дека новинарите во секое време ќе можат приказната да ја рециклираат и дека таа никогаш нема да се ослободи од срамот што ѝ е фрлен врз лицето.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
„Да, да, во секое време,” тивко проговори госпоѓа Мариела, додавајќи: „Иако, покрај вистината, често се рециклира и лагата.”
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Ти ѕвони еве во секое време, а кога сакаш вистински да проговориш, како со пријател, вели дека било скапо и затвора.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Вечната клетва секогаш ќе те стигне Во секое време, низ животи многу Одлучи понизен да бидеш пред Свјатоме Богу И секогаш во предност пред другите ќе идеш Ќе бидеш признат, ќе бидеш свиден Ќе бидеш благословен и можеби некој иден Наш спасител, месија пратен Од народот свој по барање вратен Нови надежи да донесе во земјата ветена Неомеѓена, единствена, осветена! 2008
„Сите притоки се слеваат во моето корито“
од Марта Маркоска
(2009)
Во врска со постапката на инспекција, инспекторот го задржа правото во секое време на денот и ноќта, да влезе во просториите на работодавецот, без претходно најавување (чл. 11, ЗИТ/85 и чл. 10, ЗИТ/97).
„Обезвреднување на трудот“
од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев
(2010)
Сè да има за него, во секое време.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Беше готов во секое време да донесе сè и сешто.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Поседуваш асортиман од неколку различни лопати за снег, 100 кила сол у секое време, средства за одмрзнување шофершајбни, специјални метли и четки за снег...
„Тибам штркот“
од Зоран Спасов Sоф
(2008)
Немавме друг излез! – Секое време си има свои тежини.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Да имам Карта на Светот
пергамент распнат на ѕидот
да не морам како за детали
да отворам енциклопедии
во секое време
да го имам пред очи
она што ми е при срце.
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
Секое време е негово време.
Оглед за Силјан Штркот
Во преданијата влезе твојата слобода грешним
твоето патување, почетокот на преобразбата
копнежот по родното копно
долгоклуните земјаци
тајниот речник и
магијата на враќањето
на оној кој не е ни сам
ни единствен
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
И песокот во светлината што замираше имаше боја на растопен бакар во кој сега беше врежана пораката што секој човек од секое време може да ја прочита и вкуси низ годините.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)
Но, мора да се почитува функцијата на секое време да се обиде работите да ги види чисто и да ги изрази на најдобар начин, без мисионерски намери.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Мене читањето на Ла Рошфуко и Монтењ секогаш ми е како здив од свеж воздух; дали и со Вас е така? Зошто неодамна ја напуштивте вашата клиника во Лондон? Во секој случај бев истрошен и преморен.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Во тој проклет куплерај или поточно во кафеаната го убија и оној несреќен солунец Раде, кој им се закануваше на властите од секое место и во секое време.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
А ним во секое време ќе им биде вратата отворена, ќе си доаѓаат со мажите кога ќе сакаат кај него, дечињата ќе им трчаат по брегот, ќе берат овоштија, цвеќиња, ќе уживаат и ќе слушаат за својот дедо што сево ова го создал со голем труд и мака...
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Иако зад себе го имаа големиот хит “Кажи ми”, иако дури и следниот сингл им беше хит, тие за Американците суште не беа супер-група. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 169
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во текот на педесетите постоеше голем проблем околу Лолита, па потоа околу издавањето на Љубовникот на Леди Четерли, а подоцна и поради Хенри Милер- овиот “Tropic of Cancer”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Политиката на цензурата во оваа замја отсекогаш ме фрлала во несвест - мислам, во секое време можеше да отидеш на 42. улица и да видиш кур и пичка и цицки и газ колку ти душа сака, а тогаш одеднаш, некој популарен филм беше, заради неколку разголени сцени, етикетиран како неморален.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Створете шанси, секое време е право време, вистинските моменти се во секоја секунда, во секој дел од секундата.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Проклето тешко е, но вреди да се обидувате секој ден, за тоа малку среќа што на сите ни недостасува.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Во нив се вткаени сите нејзини мисли и драги лица на блиските и нешто што остана зад неа и кои во секое време - било во марш, кратка починка, украден миг за сон, во ров или земјанка, во јуриш, на носилка и под земја – се никнува пред нејзините очи...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
И покрај тоа што биле поставени на брегот илјадници стражари како жив штит крај бункерите, земјата можела да биде нападната во секое време...
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
А може да се штеди сè, насекаде и во секое време.
„Добри мои, добар ден“
од Глигор Поповски
(1983)
Тие живеат во истата улица, три-четири куќи подолу и јас обожавам да им одам на гости, зашто многу ги сакам и зашто дедо Роман секогаш има во фрижидерот резервни чоколатчиња „Животинско царство“ и сокчиња, во секое време подготвен за детска посета.
„Јас - момчето молња“
од Јагода Михајловска Георгиева
(1989)
Најзагодочна на авторот му се виде неговата насмевка што во секое време се ширеше до некоја отвореност на душата, но никогаш човек не можеше да знае кога ти се смее затоа што се радува или ти се радува, а кога е готов луто да те касне.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
А родителите, претепаните родители веќе азбучат: ,ветувам пред бога, пред луѓето и власта дека од денес ќе престанам да зборувам на славјаномакедонски дијалект, секаде и во секое време".
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Храбар е, од ништо и никого нема страв, а пиштол носи во секое време, уште што не спие со него, секогаш го има закачено на панталоните одзади.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Да „ја имаш“ мајка ми не е баш лесно, иако изгледа дека ти стои на располагање и дека можеш во секое време да сметаш на неа.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Има обичај полушеговито да рече дека оној што ќе му се испречи на патот ќе „носи дупка на челото”.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)