себе (зам.) - таа (зам.)

Глупчо еден, уште одамна Рада ја остави зад себе таа Америка.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Ја прошушти крај себе таа што немаше зрела 'рж во косите и ме поведе кон постелата уште топла од долга навика бавно и упорно да се милува.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
За сето време мечката била мирна, ја придушувала во себе таа неиздржлива болка, иако тој на своето лице го сеќавал ужасниот трч што ѝ ја дробел нејзијата грамадна снага.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Се почувствува како најдивата дивинка од сѐ диво, што криеше во себе таа шума.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Сето она го виде само во едно обѕрнување наоколу со својот поглед, со кој ја изнаоѓаше за себе таа просторија, а после веќе ниеднаш не ги оддели очите од бичкијата.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Со соголувањето и дословноста на репрезентацијата на „женското“ се создава критички потенцијал со којшто се преиспитуваат симболичките конструкти како општествено и историски условени.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Гледајќи се себе таа едновремено гледа како другите ја гледаат.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
- А како бре, главчо, ќе ја истресеш или ќе ја излижеш од себе таа миризлива бела или сина или каква друга кралска сапуница? А? Добро вели човекот. Под туш! Само под туш! Раскажувај, другар!...
„Постела на чемерните“ од Петре Наковски (1985)
Кога од таму прудолу, кон полето лениво се спушта југовината, тогаш со себе таа носи и шири мирис на највкусен планински чај од Одрето.
„На пат со времето“ од Петре Наковски (2010)
Ја пропушти крај себе таа што немаше зрела ’рж во косите и ме поведе кон постелата уште топла од долга навика бавно и упорно да се милува.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
Без мајка си крај себе таа не заспива.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
Нека нѐ грее гревот. Облизни го јазот меѓу показалецот и палецот тој свет-за-себе таа невидлива сила љубов-заради-љубов ништо друго.
„Ерато“ од Катица Ќулавкова (2008)
Младич со таква дарба во општеството е потребен како чинела во оркестарот, сама по себе таа не значи ништо, но штом треба да се дигне бука, таа е незаменлива.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Обидувај се да ги имитираш, обидувај се во твоите зборови да нема ниту врска, ниту смисла, твојот разговор на минута да менува по пет теми, пцостите, пофалбите, смеата, сожалувањето, обичниот расказ - сето тоа, речиси помешано заедно, нека лета покрај ушите што те слушаат, обидувај се, како барабанот, зад себе да оставаш само пријатна бучава во ушите... без да оставиш каква и да е смисла.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)