Таа не сфаќа дека вистинската таинственост е онаа за која всушност се шепоти.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Познато било дека нејзиниот војник исчезнал уште во почетокот на 42-та а моето раѓање се случило токму девет месеци по борбите од другата страна на Сина Скала што се воделе дури при крајот на 43 та.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Кога бил млад, отишол во туѓа земја да печали пари.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Еден од тројцата помлади крај огнот срипа и се упати кон нашата грмушка.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Толку многу се занесов во раскажувањето што заборавив дека мора ептен тивко да се шепоти.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Дека сигурно знаеле оти војникот што ја донел на коњ во деновите на априлската војна бил отсутен од куќата од под Сина Скала повеќе од година и половина а можеби и нешто повеќе кога почнало да се шепоти оти осаменичката, горе, во планината, не е повеќе сама, туку е носечка.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Меѓутоа, кога се вратил пред еден Бадник со торба лири и со загноена рана на левата рака од туѓа сабја, по селата со восхит се шепотело дека бил ајдутин и одмаздник.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Се шепотеше дека ќе ги носат во посебни собирни центри за нивни сонародници, кајшто ќе останат сѐ до крајот на војната, но и тоа дека ќе ги однесат на пат без враќање. Откако фатија да се шират тие гласини, Рашела одново почна да спие дома, кај нејзините.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)