Морден имплицира дека Крафорд во Милдред Пирс толку моќно ги одиграла гламурозната и абјектната женственост, толку напнато, толку совршено, а во исто време и толку екстравагантно театрално, што нема дрег-кралица што може да ѝ се опре и да ѝ се рамни.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Морето е веќе пред нас, се набира и се рамни, се рамни и се исправа.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Кодираните, посредните, имплицитните, фигуративни претстави што некако успеваат да ја пренесат „хомосексуалната склоност на светот“ и натаму предизвикуваат силна привлечност со која некодираните, директни, експлицитни и буквални претстави на геј-мажите и на машкиот геј-живот тешко можат да се рамнат.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)