Отсуството на овој фактор е повеќе резултат на отсуството на двата претходни бидејќи тоа само потврдува едно отсуство на подалекусежна стратегија на интересите на македонската култура, која стратегија би се рефлектирала врз регулирањето на сите претходни проблеми, а би водела и кон пласирање на неколку имиња надвор од овие простори со јасна претстава каде, зошто, кога и како тие треба да се пласираат.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Јас одговорив дека џезот е универзална музика, како што „Кока кола“ е универзален пијалак, и дека треба да се искористи неговиот мундијализам, за под негово руво да се пласира богатството на нашиот фолклор.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Милиот ми баџанак, на пример, успешно се пласира во втората категорија.
„Бед инглиш“
од Дарко Митревски
(2008)