Зарем има тешко бреме за оној кој пред себеси се возвишува, а не пред другите?
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Тие двајца гардисти што се веселеа се доближуваа со бавни чекори кон дрвото на кое бев.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Лествичникот се возвишува пред другите и прави добри дела само заради пофалба од логотетот; неговата свеќа во храмот свети само додека има луѓе што ја гледаат и ѝ се воодушевуваат, велеше.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Отворајќи ги очите (можеби веќе врескаше) виде дека се раздвоиле. Сега навистина вресна.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Ја стегаше преслабата жена, чувствувајќи ја цела, потполна во нејзината прегратка, со радост која се возвишуваше како химна, како гулабите кога ги пуштаат, како распеаната река.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Химната со која се возвишуваше таинствената Мортенија немаше крај. Или само така ми се чинеше. ...
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)