Дури се водеше овој разговор, Илко седна под оган на столчето, а Стојо предложи каде утре да се ора, колку семе да се земе.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
- Доста, доста! - Ѓорѓе по секоја цена сакаше да го смени водотекот на овој разговор.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Размислуваше рационално. Ако пристигнатите резултати беа во ред, овој разговор Виктор ќе го водеше со Томо, со кој беше многу поблизок.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Овој разговор како да беше најкраткиот пат за да се приближи до вистинската тема која ја засегаше Рада.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
По тоа разбирав каква тежина претставуваше за него овој разговор.
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
За работата да биде уште понеподнослива, отспротива, пред надворешната врата на својата куќа, стоеја Надежда и мајка ѝ, а подалеку зад нив, и снаата, трите со рацете во врзалките од скутините, и трите со еден мил, блажен израз на среќа што го слушаат овој разговор.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Многу му олесна што најпосле дојдоа и на овој разговор.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Оттука и бесмисленоста на сите прашања околу некакви намери што се труди да ми ги прикачи иследникот.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
И уште нешто што можеби ја објаснува суштината на проблемот и го прави беспредметен овој разговор: јас знаев, а и сега знам, дека ништо нема да потврдат дури и евентуалните надворешни сличности или разлики помеѓу нас двајцата, помеѓу мене и Јана.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Нема и да оспорат ништо во случај да не постојат.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Стануваше јасно дека Фарук Кадуми ги носеше во своето битие противречностите кои го обележуваа и самиот Арафат: оружената борба за слободна Палестина или прифаќање на дипломатските битки чекор по чекор до слободна Палестина, според Кисинџеровата неизвесна стратегија...
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Овој разговор со Фарук Кадуми беше вон вообичениот дипломатски ред.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Тоа сите го почувствуваа и одеднаш се обидоа да го прекинат овој разговор.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Би сакал, добри мои, да го завршам овој разговор со мојата песна “Нашето знаме“
„Добри мои, добар ден“
од Глигор Поповски
(1983)
Да го завршиме, добри мои, овој разговор со една моја песна во која се сеќавам на своите учители.
„Добри мои, добар ден“
од Глигор Поповски
(1983)
Дед Павел, сега сум веќе сосема сигурна дека и тој беше присутен додека се водеше овој разговор, рече дека Аксја секогаш носела огледало во чантата.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Не знам што сакаше да потврди а што да одрече со овие зборови нашиот дед Павел, но не му го земавме за грев; беше станал помалку снисходителен а многу попакосен во зборот откако му премрзнаа прачките во лозјето.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)