ние (зам.) - мора (гл.)

Нашето место сега е токму овде. Ние мораме да учествуваме во неволјите што следат...
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
- Држете се на наредбата, а ние мораме да побрзаме.
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Ние мораме да ги спасиме нашите јазици, а со тоа и иднината на нашите потомци!
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Ние мораме да ја разјасниме мистеријата, на оваа пита над питите не ѝ е дадено случајно името тикуш! рече замислено Камилски.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Во право си, мој Камилски, еден ден ние мора да навлеземе во суштината на јаничаризмот на Балканот, во нашиот Балканвавилон!
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Откако се наслади со последниот залак од питата, Татко се обиде да го смири својот пријател: Нема тука никаква мистерија?
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
- Судбина... а ние мораме да веруваме во иднината во нас... верба само верба...
„Ветришта“ од Радојка Трајанова (2008)
Како суштества во реалниот свет, ние мораме да донесуваме многу одлуки во рамките на извесни временски ограничувања.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
А.А. откако ја прочита белешката, продолжи: - Со Маркс или без него, но со Сталин бездруго, ние мораме да излеземе од верскиот пекол во земјата.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
А.А. сепак му даде знак да седне, верувајќи дека е дојден по директива на Централата, па продолжи: - И, не без причини, ние мораме да опстанеме како последна атеистичка земја во светот.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
И, не без причини, ние мораме да опстоиме како последна атеистичка земја во светот.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Затоа и ние мораме да бидеме против целиот свет...
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
За разлика од поранешните филозофски и научни погледи, ние мораме да се поставиме наспроти светот и да бараме неверојатности.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Еве, дури и ние мораме да учествуваме во американската авантура во Ирак, иако никогаш во својата историја не сме пратиле војник на туѓа територија...
„Бед инглиш“ од Дарко Митревски (2008)
Обично, во секој шпионски филм има многу елементи на насилство, а ние сето тоа го избегнавме.” •Како дојдовте до идеја да го снимите оној долг кадар со камерата во движење за славната љубовна сцена на балконот? •Хичкок: „Чувствував дека љубовниците мора да останат во прегратка, дека ние мораме да им се придружиме.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Момчето мокреше на ѕидот, но девојката цело време го држеше под рака и не го пушташе.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Јан Лудвик го исмеваше нашиот свет и тврдеше дека тоа е лажен свет, дека е илузија; ние моравме да се браниме себеси, да го одбраниме светот во кој живеевме, оти немавме друг свет, свој свет, како што имаше тој; ако го изгубевме светот на Партијата, ние ќе останевме сами со себе, и ќе моравме да погледнеме во празнотијата на сопствените души.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
И, отидовме на Зајачки Рид: газдата на Земанек (многу ме повредуваше тогаш тоа што тој, Земанек, самиот го именуваше не по име, туку како газдата) беше фалбаџија и ние моравме да ги слушаме неговите самопогалби; ни ги раскажа сите трки во кои учествувал и сите свои успеси кај жените по трките.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
- Би морале да успеат, разбираш! - А ние мораме ли? - Јас морам, а ти чекај ме долу! - рече Бојан и зачекори по стрмнината.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
- И ние мораме да земеме едно кутре.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Обичните луѓе на балканските народи сакаат ослободување од коруптивните домашни владеачки класи.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Исто така, тој сметал дека „Балканот мора да ја сфати глобалната смисла на оваа војна, а тоа е дека ние мораме да создадеме слободен свет во кооперација со трите големи сили во слободниот свет – Русија, Велика Британија и САД.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Доколку е тоа случај, а кај повеќето е, овие теории воопшто не се теории за менталните состојби, туку теории за физичките придружни елементи 44 okno.mk на тие состојби.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
За да определиме дали менталните состојби се физички, ние мораме да определиме дали појава на ментален феномен како посебен вид на физички феномен може навистина да го оправда специфичниот ментален карактер на тој феномен.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
„Тоа се државни пари; мораме да бидеме свесни за извесен политички фактор”, признава Yaguchi, но додава: „Во исто време ние мораме да имаме интернационално репрезентативна колекција”.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Така ни дадоа во Романија...
„Постела на чемерните“ од Петре Наковски (1985)
Меѓутоа, рече, ние мораме да учиме.
„Постела на чемерните“ од Петре Наковски (1985)
Се колнам, не си ги познававме сестрите, браќата, о, ние мораме да ги пронајдеме, ништо не ќе може да нѐ врати од тој пат.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
О, боже, тој тоа така го рече што ние моравме да му веруваме, излудевме.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Но ние мораме да им скроиме друго... Да ги изненадиме...
„Дружината Братско стебло“ од Јован Стрезовски (1967)
Само ние моравме да стоиме на дождот: не бегаше ни мајка ми, ни дедо ми ни јас.
„Дружината Братско стебло“ од Јован Стрезовски (1967)
Така и ние мораме предметите што нè опкружуваат како и нашето сопствено “Јас”, духот, душата, она нешто што го именуваме како идентитет, да ги сфатиме како точкасти компјутеризации. 140 okno.mk
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Така и ние мораме предметите што нè опкружуваат како и нашето сопствено “Јас”, духот, душата, она нешто што го именуваме како идентитет, да ги сфатиме како точкасти компјутеризации.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Мора да им се покаже патот, да им се покаже светот, исто како што во нашата работа ние мораме да покажеме дека голото машко тело може да биде прекрасно, или дека две грозни бои ставени заедно можат да бидат фантастични. 126 Margina #10 [1995] | okno.mk А.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Жилберт&Џорџ: Не беше промена во мислењето.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Но, нашите слики би морале да им се допаѓаат и на луѓето од елитата, ние мораме и ним да им се обраќаме.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Слика?
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Ние мораме да се разбереме! Да се вратиме на практичните проблеми.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Христов се скаменува на местото и одеднаш така скаменет почнува да говори, да говори гласно и со подигнат глас, да го чуе Луков.) Освен, освен тоа, ние мораме да бидеме горди, горди што нè одбрале баш нас и нашиов дом за една таква историска, историческа, задача и...
„Црнила“ од Коле Чашуле (1960)
Во селото Крњево немаше Турци, ама за беља доаѓаше почесто дружината на Гоце Делчев, често ни оставаше тука оружје и муниција, а ние моравме да ги криеме.
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)
„Ние, мила, мораме на нашите чеда да им ги објасни­ме причините за нашето напуштање на родната куќа, на родната земја, на Езерото, ние мораме, мораме...“ – ги слушаше во сонот Мајка повторно Татковите зборови.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Ние мораме нашите принципи на прилагодување да ги побараме во сложените системи.”
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)