Затоа велам дека постои свесност за публиката на некое ниво, некоја претпоставка за комплицираноста на публиката на Raw, што не можам автоматски да ја претпоставам за публиката на The New Yorker.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
На овој начин пилотот може да стекне практика или да тренира без да ја напушта почвата.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Денеска, комерцијалните пилоти можат да ги надоградат нивните дозволи до некое ниво поминувајќи извесен број на часови на симулатор за летање.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Многу појави на културна или етничка вознемиреност денес се продуктивни, на некое ниво, во услови на различни културни ентитети кои населуваат ист национален простор.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Алтернативните светови, што почнаа да настануваат од компјутерите, се израз на некое ниво на свеста, во коешто мнозинството не може да се најде и затоа и не сака да соработува.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
А колку помалку машката хомосексуална желба се пројавува на таков агресивен, фалусен начин, толку поповрзана ќе изгледа со некоја женствена родова улога.
Ова значи дека родот и сексуалноста се строго поврзани.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Сексуалната желба за полово конкретен вид објект е израз и на сексуален субјективитет и белег на родов идентитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Маж кој чувствува хомосексуална желба нужно се става во положбата на сексуален субјект и во општествената улога на жена, сигурно според перцепциите што другите ги имаат за него и – барем на некое ниво или до одреден степен – според неговата сопствена перцепција за самиот себеси.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Истовремено, повеќето такви мажи си ги задржуваат општествениот статус и чувството на субјективна овластеност што им припаѓаат на сосема полноправните мажи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)