И си мислев некој неправедно ме набедил за некоја девојка, што се вика Дина.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Назлам-бег надалеку беше прочуен со своите нечовечки односи кон македонскиот народ и сиромаштијата.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Тој значи, Германецот, безуспешно ѝ се додворувал на некоја девојка која секоја вечер седела на балконот, плетела чорапи и уживала во убавиот поглед на езерото.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Тој ја вртеше песнарката, ја отвори и почна да чита на глас; ме понижуваше така што читаше бавно стих по стих, и потем се смешкаше; ме прашуваше со потсмев во очите што сум сакал да кажам со ова, што сум сакал да кажам со она; па како може ѕвездите да шепотат, па како може вратот на некоја девојка да личи на кула Давидова; па како е можно устата да биде како калинка а градите две срни меѓу кринови; па зарем не е глупаво човек да каже дека нечија коса е како стадо кози, и слично и слично.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
“ Помина некоја девојка,” рече Ризо.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Ако некому не му даваат жена, ако некоја девојка не ја бараат беќарите- заостанале, и тука попот треба да му мисли.
„Антица“
од Ристо Крле
(1940)
Најпосле, тоа е адет наш кога некој спаси некоја девојка од некаква несреќа, тој има право да си ја земе за жена, ако ја сака.
„Антица“
од Ристо Крле
(1940)
Кажи ми искрено и кратко, без одолговлекување, дали си спиел со некоја девојка пред мене?
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
По сите градои помина во своето царство и нигде девојка не бендисал.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Коа чу тие зборои од царо, зеде пари колку што сакаше и тргна по цареа земја да бендиса некоја девојка и да се жениит.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Невидлив меч му го пресече телото, како кога ќе видеше на огласната табла на факултет дека не го положил испитот или како кога некоја девојка која му се допаѓаше ќе поминеше покрај него гушната со некој дечко.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Го знаеш она: „Тргни ја сестро обетката да не ти го гризнам увото!“
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Пред да замине од Барселона, ѝ ја оставил полумртвата мачка на некоја девојка, која ја презела обврската и понатаму да ѝ носи цигари на Марија. Но, и таа набрзо исчезна.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Така, во Арта, во Грција, ви го покажуваат мостот во кој е заѕидана некоја девојка: низ една пукнатина ѕирка прамен од нејзината коса и виси над водата како некакво златесто растение.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Најпосле, еден ден, најстариот брат ги викнал кај себе помладите и им рекол: „Браќа мои, браќа по крв, по млеко и по славата божја, ако не ја изградиме кулава, Турците пак ќе ни се приближат до езерскиот брег, криејќи се низ трските.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Оттргната е од увото на некоја девојка. Затоа е малку изобличена...
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Токму тој ден ѝ ја оставила и мачката, зашто веќе ги потрошила сите пари што ѝ ги оставил Сатурн.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Разговарам со некоја девојка од некој панк бенд и заедно го докусуруваме остатокот.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Устата ми е сосема мртва, но ги затворам очите и жешки облаци се дотркалуваат од задниот дел на главата.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Да се пречекори тој раскин кого што луѓето како и да не го забележуваат иако кој знае што воопшто забележуваат тие мрачни луѓе што се качуваат во вагоните на метрото за потоа да се симнат, што покрај превоз бараат тие луѓе што се качуваат пред или по за да пред или потоа се симнат, а што само се поклопува во некоја зона на вагонот каде што сѐ е однапред решено со тоа што никој не може да знае дали ќе излеземе заедно, дали прво ќе се симнам јас или пак оној слабичок човек со ролна хартија, дали онаа баба во зелено ќе продолжи до крај, дали тие деца сега ќе се симнат, ма јасно е дека да бидејќи веќе ги собираат тетратките и лењирите, низ игра и смеење приоѓаат кон вратата додека таму во аголот некоја девојка се стабилизира за да потрае, за уште многу станици да може да седи врз конечно испразнетото седиште, а таа девојка е непредвидлива.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Јас одамна престанав да се фалам пред други дека некоја девојка спиела со мене.
„Месечар“
од Славко Јаневски
(1959)
Се одродив од сите, најблиските ми изумреа, сега сум јас како некоја девојка која не се омажила навреме и гледа кој било да го земе само да не остане немажена.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)
По некој ќе каже нешто за себе или за некого од Долнец, за некоја девојка, или ќе се накашла од сеното.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Ако во секоја земја во која тој монтира машини има по некоја девојка, која ја остава на заминување, тогаш тоа за него е нешто сосема обично...
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Врвевме по алејата на великаните. Се наслушнуваа лелекања на тажачките кои никако не успеваа да пронајдат доволно ветки за да ги спрострат своите црни платна на болката.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Внимавај на оваа значајна околност кога донесуваш за некоја девојка заклучок – го продолжуваше монологот Катерина.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Ѝ зборуваше за некоја имагинарна личност, лудо вљубена во некоја девојка, притоа ги набројуваше доживувањата на тој несфатен несреќник; отворено ја страдаше својата болка а заклучокот што го беше изрекол се чинеше фасцинантен: Требало секогаш да сочувствуваме со лудо вљубените.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Мене, секако, ништо не ми беше јасно, па љубезно го замолив да ми каже што подразбира под тоа.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Британските групи како Битлси, Ролинг Стоунси, Гери енд Пејсмејкерс, Кинкс, Анималс, Јардбирдс итн. наидоа и ги променија сите ставови за тоа што е, а што не е во фазон. Tough-big-city-teenage look или Mod и Edwardian.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Момчињата од Америка го копираа кокни-стилот за да смуваат некоја девојка, а штом ќе наидеа на некој вистински Лондонец, се обидуваа да го натераат да им раскажува што подолго, без разлика што тој раскажува, само за потоа да можат подобро да му го копираат говорот. (...) Работа која отсекогаш сум ја сакал беше да ги слушам луѓето што зборуваат еден за друг - на тој начин ќе научиш колку за оној што се зборува, толку и за оној кој зборува.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Дејан водел љубов со некоја девојка на креветот на мајка ѝ и татко ѝ, и во занесот што ги обземал, девојката го кренала коленото во грч и го удрила Дејан среде неговиот убав нос.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Тој може да стане друг, а јас ќе си останам грда.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Кога на некоја девојка и се доверува нешто, тогаш тој се противи, велејќи дека политички не е изградена.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Неколкуте маси поставени надвор, пак беа празни, освен една на која седеа некој младич и некоја девојка.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Јатакот брзо потоа ме информира дека другарот Пене ноќе се состанува со некоја девојка по име Анастасија, нагалено Таска од селото која тој ја знаел порано, но која била ќерка на многу познат монархофашист и заколнат непријател на нашата света борба.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Секогаш кога ќе станеше свесен за нов дел од телото на некоја девојка или жена – тајната што се наѕираше под подотворената или божем од негрижа подраскопчаната блуза подмамливиот јазик на облиците на дојките, чекорот на нозете, незаштитеноста на облиците на вратот, подвижувачката моќ на разнишаноста на колковите, заносното бранување со кое таа се одалечува од погледот подоткриеното колено, незамисливото и толку посакувано под сукњата на коешто не смееше ни да помисли пради невиноста на младоста...
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Ќе ѝ се доближат на некоја девојка и ќе ѝ го соберат накитот.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Целиот свет ми се сруши кога ме извести дека тој ден има закажано фотосесија со некоја девојка.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Ако си фатил таму некоја девојка Англичанка, па ако остане со неа и никогаш да не се врати?
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
А ако заборавил да зборува македонски, а јас не знам баш најдобро англиски, како ќе се разбереме?
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)