Под него остана локва крв и Толе виде дека палтото на убиениот беше продупчено под двете мишки.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Со себе носам бури и насмевки Последен воз до светлиот yид спротивности кои немаат значење се случува да ја промашиш станицата тоа е дел од неоформеноста Верувам во лажни вистини сладок е крајот кога го нема и дозволувам да бидам шут добро е да имаш сопствена бездна Би создавал нашминкани прасиња а немоќта да ја криеш во џебот но тие се раѓаат такви секогаш е денот посветол од сонцето имаат стаклени очи, памучни уши држи во прегратка две птици и дрвени нозе. едната го носи гласот на стихот Сум градел и поинакви долини другата е само обична птица преплавени со отсечени јазици Два дена го сонувам патот пробиени ушни тапанчиња дел од него е покриен со сомот распукани черепи и истурени мозоци дел се губи во празнината Сето тоа го најдов наоколу своеглаво го напуштам празниот стол Во мојот, Во твојот, Во било чиј град на него останува мојата трага среде парковите без трева и земја мирис на изгубеност во етерот чуден е овој глас. среде згради и улици од бетон и асфалт. okno.mk | Margina #8-9 [1994]
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Од него остана само уста што изговараше и рака што потпишуваше сѐ што ќе побараа.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Откривајќи ги старите судски списи на Битолскиот кадилак, односно сиџилите од XVI до XIX век, толкувајќи ги речиси до крајот на животот во Архивот на државата Македонија, во него остана жив и стариот османскотурски јазик со персиските и арапските примеси.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Потоа, на враќање, во автобусот, се сетив: бев заборавил да прашам каде бил бродот кога во него остана малата сребрена торбичка на мојата роднина Емилија. *** Го слушате ли и вие понекогаш бродот во ноемвриските вечери со магла?
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Иако нападот траеше многу кратко, и земјата бргу се смири, светот околу него остана нереален.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Не, тоа беше внатрешна потсмешливост, бесмислена и смрзната, а од неа во него остана длабок белег.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
Зад него останаа пет деца сирачиња, малечки, неизгледани, како пилишта голиштарци.
„Маслинови гранчиња“
од Глигор Поповски
(1999)
И потаму со чадор над глава, човекот со два гласа се спровре меѓу луѓето и застана крај говорникот.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Ќелавкото пред него остана неподвижен во својата ролја на историски документ.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
По Војната ја почнал својата цивилна кариера, веќе со оној капитал на заслужен воин, но секогаш кај него останала една сенка, што барем половината го затскривала, како во еден сон што ми го раскажуваше Лена.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Се мачеше да го сметне од себе сето време додека продолжуваше да се мие со снегот пред вратата; се мачеше да го истрие од своето лице неговиот млак допир додека притискаше со белата грутка по слепоочниците и по густо обраснатата брада, а кога не успеа, во него остана знаењето дека вчерашниот ден мораше да ги остави по себе сите свои трагови и дека тој ќе мора нив уште долго да ги носи.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
И така, благодарение на него останав жива.
„Антица“
од Ристо Крле
(1940)
Во него остана жива парцелата на меморијата од неисчезнатиот детски рај.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Мојот татко никогаш не го доживеа враќањето од егзил во својата родна земја, таа за него остана секогаш затворена.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
По Визби, повеќе не го видов Јусуф Вриони, но нешто големо и значајно од него остана, се влеа во мојот живот.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Ако ја мени верата, во него остана длабоко чувство за родот и јазикот.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
Зад него останаа павилјоните на затворот, со стражарските кули во дежурство и боцкавите жици по ѕидините.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Не, тоа беше внатрешна потсмешливост, безмислена и смрзната, а од неа во него остана длабок белег.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Во него остана само уште една желба - да разбере каква е таа полна воденичарска вреќа, покриена со шубара и наведната над него.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Зад него остана бучењето на дивата рекичка, старата камена воденица и чудната домашна драма на стариот.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Желбата и натаму да гледа во празното, да го здогледува таму оној кого го немаше толку години.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Сега беа живи како кај некој кој сѐ видел, сѐ поминал, а сепак во него останала желбата да живее барем уште еден ден.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Денес од него останале само парчиња, спомени, како овој наш куќен праг.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)