Тоа е начин да се преживее, тие се сите тука свои на своето, тој е дојден и заглавен во туѓ град меѓу туѓи луѓе, во туѓа средина во која единствена смисла има да продолжи да ја држи функцијата, инаку е никој и ништо - се правдаше самиот пред себе си, а оној темен дел од желбите ќе се појавеше ненадејно од темните келари на неговата душа и ќе го потсетеше дека се лаже: „Не се прави наивен”, ќе се соочеше со себе си; неодамна самиот пред германските власти ја издејствува смената на Сабтај Салтиел, но и преземањето на неговата функција, стана и претседател на еврејската заедница на Солун.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Затоа што и Билјана додека го белела платното, а Ајше со пирајка ги млатела чергите на река (биле доволно стари и мажени за Климе и Реџеп) со белото месо на натколеницата која била намокрена, на случајниот минувач му била копнеж со години... и сликата на испуканата земја покрај босите нозе никогаш не му исчезнала од главата, а со неа и прашањето: „Кој бил најжеден - земјата исушена, жената распукана како лубеница со раскрачени бутови, или... тој?“
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Сега се крие меѓу нашите зборови и молчи, и тука трагите му исчезнуваат.
„Ненасловена“
од Анте Поповски
(1988)
Но со време, по пубертетот, оваа појава на сомнамбулизам ќе му исчезне...
„Јанsа“
од Јован Стрезовски
(1986)
Морал да имал, си мислеше тој десет или единаесет години кога мајка му исчезна.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Баба ми чека да се јавам по пет минути, исто така.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Му исчезна ентузијазмот, радоста од амбицијата.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Не може да се рече дека совеста воопшто не го гризеше, но откако сфати дека наутро може мирно да спие, да јаде каде сака, што сака, врз каков сака чаршаф и да носи каква било кошула, тежината во градите му исчезна и престана да слуша Бетовен кога одеше на работа.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)