Последната војна ме спречи...
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
И да сака, не ќе може да ме спречи, како што и неа на времето не можеше никој да ја спречи...
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Неговата тивка тага ме спречи да се расприкажам како што си имам обичај, да почнам да го распрашувам кого тоа сака да научи, зошто, како.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Што нема да ме спречи и понатаму да сметам дека Бах му е супериорен на Ешер.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Што нема да ме спречи и понатаму да сметам дека Ешер му е супериорен на Бах. 48 Margina #17-18 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Кога Хауард Хокс го снима Хатари (Hatarri), тој задоволува двојна страст: кон ловот и кон филмот; Алфред Хичкок трепери само за филмот и многу добро ја изразува таа страст кога одговара на еден морализаторски напад врз Прозорец во дворот: „Ништо не би можело да ме спречи да го снимам тој филм, бидејќи мојата љубов кон филмот е појака од било кој морал”. (...) Ако навистина сакаме, во времето на Ингмар Бергман, да ја прифатиме идејата дека филмот не е инфериорен во однос на книжевноста, верувам дека Хичкок би требало да се вклучи - но, всушност, зошто да се вклучи?
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Самозадоволството што јас веќе имам едно искуство со еден црн човек кое е во тек ме спречи да ја сфатам смислата на зборовите на вујка ми Германа.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
А една личност се качи до мене и ми ги зема очилата за да ме спречи во читањето; и лампата покрај која читав беше разбиена, меѓутоа некој веднаш донесе нова сијалица , а јас погледнав во момчето кое ми ги зема очилата и нешто во мојот израз на лицето го натера да ми ги врати. Така продолжив два и пол часа.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Независно од сè ова бев решена да го прашам дед Павел за Рајна но за жал Аксја ме спречи.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)