Маниристот кој потполно го напушта “партнерството” на природата се претвора во желатинесто суштество.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Како што потенцира Лозановски, кај битолската топ- лификација, иако само како основач се јавува „Топлификација“ АД – Скопје, истата се поставува и како централен раководен ор- ган кој потполно учествува во раководењето со битолската топлификација.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Толку фалената уметност”.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Меѓутоа, она што во овој период е најбитно за истакнување е односот на матичната фирма „Топлификација“ АД – Скопје и нејзиното мешање во внатрешните работи на „Топлификација Битола“.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Како што гледате, цртежот е потполно геометриски, или механички, бидејќи тоа беше период во кој потполно се изменив - од нафрлувањето на боја врз платно отидов на еден апсолутно одреден координантен цртеж, кој нема врска со итрината на ракотворбата.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)