И бидејќи до оваа точка стигнавме со Valery, би било згодно да ги споредиме сличностите, односно разликите на нивните методи, „средишниот став почнувајќи од кој подеднакво се можни сознајните проекти и уметничката работа”, (18) или поточно, како кај Leonar- do, „со помош на која пресметка делови од една градба, елементи на една драма, чинители на една победа, добиваат можност да се споредуваат меѓу себе?
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Ме нервираше нивното совршено склопување во нас тани, премалку единствени за да се вовлечат во книга: тие беа масовно преживеани од општите гимназиски смерови кои подеднакво ја мразеа физиката, освен...
„Ниска латентна револуција“
од Фросина Наумовска
(2010)
Изразните средства Мејл-артот е медиски конгломерат во кој подеднакво учествуваат сликата, текстот, звукот и гестот.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)