„Во која смисла?“, сакав да ја прашам, но знам дека таквото прашање сигурно ќе ѝ зазвучи непристојно. Односно, ќе асоцира на секс.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Кикицас со дланката испегла мустаќи и кратко праша: - Во која смисла? - во неговиот глас сите почувствуваа навреда.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
За да ја воспостави таа поента и за да покаже точно во која смисла е вистинита, Милер се впушта во опширно и подробно исчитување на мјузиклот Циганка од 1959 година од Артур Лаурентис, Џул Стајн и Стивен Зондхајм и се обидува да ја објасни емоционалната привлечност што ја имал за некои геј-мажи во тоа време (и за многубројни геј-мажи оттогаш).
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Згора на сѐ, тие се двосмислени, па мое е да одлучам која смисла повеќе ми одговара.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)