Додека беше наведната во незгодна поза за да го намести спекулумот, таа се шегуваше и им се насмевнуваше на гледачите објаснувајќи дека секој што сака може да дојде до работ на сцената за да го види големото шоу.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Додека бескрупулозниот Вулкански продолжуваше да дроби: „Откако почина неприкосновениот господин бр. 1 на сцената на релевантноста практично се наоѓа само С. Јаневски и можеби пар просечни писатели, не кој знае колку особени по својата литература колку по својата граѓанска ориентација сееднакво вредна среде едноличниот пој на руралноста што цвркоти како смрдеа *Слика која прикажува вулгарен, гротескен или карикатурален настан од секојдневниот живот.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Едновремено држеше со рака исцртан дијаграм кој прикажуваше женски органи во анатомски пропорции и ја објаснуваше нивната функција и позиција на начин на медицинска сестра којашто зборува за фантазиите на средношколците на час по сексуално воспитување.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Со тоа Сара, витка жена на нешто преку четириесет години, физичар аматер која почнала да се занимава со пишување како со хоби пронаоѓајќи го таму она за што сега верува дека е вистинска активност, од сеќавањето ја бележи (на хотелски лист хартија, со молив со знак на авиокомпанијата Делта) формулата на Ервин Шредингер која прикажува развој во време на брановата функција на физичките системи, аксиом од квантната механика: /еве ја формулата/ „Топката”, рече таа потоа, брзо вртејќи се на стомак, „сега е на твоја страна.“
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)