При тоа ги приведе и сведоците кои кажаа дека куќата била здрава пред да почне Танаил да употребува екслозив.
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
Во тој извонреден јазик не постојат, значи, само зборови кои кажуваат како „јако“ така и „слабо“, или како „наредување“ така и „потчинување“; постојат и композитуми како на пример „стармал“, „далекублиз“, „врзувараздвојува“, „надворвнатре“..., кои - наспроти нивниот склоп кој во себе го вклучува она што е најразлично - значат само, во првиот пример „млад“, во вториот само „близу“, во третиот само „врзува“, во четвртиот само „внатре“...
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Гронинг: Па, секогаш кога децата ќе најдат нешто што ги воодушевува, се наоѓа и некој кој кажува дека тоа мора да е лошо.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
А да бил некој кој бил на Молитвена Вода или на Самовилец, тој пред полноќ не би се вратил, тоа не би било во склад со верувањата кои кажуваат дека сите молитви и сите маѓии се врзуваат ако бидат изговорени или направени точно на полноќ.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Ова мора да е она чувство што го искусиле оние кои кажуваат дека биле погалени од рака на ангел, си реков.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Во рамките на информациската теорија на преведувањето, Деридината “игра на трагата” не му припаѓа на преведувањето кое ги пренесува препознатливите значења преку границите, туку на едно движење по еден отсутен пат, оној кој диссеминирал или испарил, на глас кој кажува но не може да биде фатен, на ехо кое исчезнува откако ќе се слушне.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Нема потреба да се составува машки геј-канон на настрани мигови во холивудската кинематографија: Пуиг веќе ни ја завршил работата.146
Уште еден проѕирец во ова множество дава Нил Барет, англискиот геј-романописец, историчар, драмски писател и театарски режисер, кој кажува дека сопствените извори на уметничка инспирација ги наоѓал во она што се вика главнотековна култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Гронинг:Испровоцираните директори на училиштата. ?
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)