Или пак, ако сакаме посилна верзија од „ добар“, каква смисла има да се користи цел еден синџир од нејасни непотребни зборови како „одличен“, „прекрасен“ и сите други ?
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Што велам воедно е и хајдегеровски и не-хајдегеровски, покомплицирано е. Во каква смисла стои деконструкцијата во односот спрема димензијата на искуството?
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
- Ха, - се насмевна Французинот. - Зависи во каква смисла ќе се употреби...
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
Зашто, каква смисла има таквиот гест, ако не да им ја приопштите на потенцијалните предмети на љубов вашата хомосексуалност?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Како ќе објасниме зошто геј- или протогеј-субјектите ја усвојуваат културната практика на машката хомосексуалност кога сѐ уште се деца и зошто некои хетеросексуални субјекти, кои подоцна ќе откријат во себе длабока склоност кон машката геј-култура, некогаш се чувствуваат силно и непогрешливо привлечени од нејзините културни облици уште од рана возраст, без да бидат свесни за таквата привлеченост, односно барем не опишана така?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Одамна сум сакал да сфатам што точно значи таа таинствена заповедност – каква смисла би имало да се тврди дека постои правилен начин да се биде геј, начин што треба да го изучат дури (или особено) самите геј- мажи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Па како може еден таков процес на социјализација на возрасните да објасни работи што многу јасно изгледа, барем гледано наназад, дека биле геј-културни практики предвреме прифатени уште рано во животот од страна на многубројни момчиња кои подоцна испаднале геј?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Понатаму, каква смисла има да се зборува за култура без да се упатува на процесите на социјализација и артикулација?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Или, попрво, како може да има култура на машката хомосексуалност ако нема докази или дури и можност за постоење на процес на примарна социјализација, на оној вид социјализација што се одвива во најраното детство?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но каква смисла можеше да има оваа споредба можеше да се види подоцна кога ги открив во Сиди Дауд туноловците со древната матанѕа кои со инстинктивен нагон за владеење со големи метални прачки до бесвест ги убиваа заробените џиновски туни, чија мазна синосребреникава кожа стануваше црвена од крвта која ја менуваше бојата на морето во делот притеснет за масакрот?
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Книгата го предизвика моето внимание во времето меѓу падот на врховниот борец Хабиб Бургиба, кој бездруго имаше тиранско-фараонски амбиции и архаичниот лов матанѕа на туните, на една од последните станици од нивниот медитерански свадбен пат.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Доктор Сашко Кедев слегува од врвот на светот и не е сосема сигурен дали Мојсеј кога се симнувал од Синај кој, се разбира, не му е ни до глуждови на врвот на светот, сал туку мрморел и се допрашувал: каква смисла има секое качување кога неизоставно завршува со слегување?
„Ситночекорка“
од Ристо Лазаров
(2012)