Вистина, Хегел никојпат не го идентификувал овој дух со бога, туку и бога го потчинувал нему.
„Значењето на Хегеловата филозофија“
од Кочо Рацин
(1939)
Сега не можеше да се сети дали за првпат го виде О'Брајан пред, или откако го сонуваше тој сон; ниту пак можеше да се сети кога го идентификува гласот од сонот како глас на О'Брајан.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Ги поттикнав да ми помогнат да разберам како биле вовлечени во оваа форма на реагирање во конфликтни ситуации, и да го идентификуваат развојот на таквиот начин на комуникација.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Потоа почнавме да истражуваме како била вовлечена во овие различни активности, процедури и ставови; во ова самодисциплинирање во согласност со половите карактеристики; во хиерархискиот и дисциплински однос кон сопственото тело.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Тие прашања ги поврзуваат преферираните правци на развој од сегашноста со оние од минатото; тие ја охрабруваат индивидуата да го идентификува развојот на посебните излези сместувајќи ги во одделни секвенци од настани кои се одвиваат со текот на времето.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Не верувам дека самите го измислиле.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Во текот на ова истражување, Еми успеа да го идентификува развојот на тоа вовлекување преку семејниот, културниот и социјалниот контекст.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Прашањата кои ги историзираат посебните излези се посебно ефикасни во воведувањето алетрнативни нивоа на акција.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Истражувајќи го развојот на механизмите и институциите преку кои овие практики биле усовршувани, Фуко (1979) го идентификува Бентамовиот (Bentham) Паноптикум како „идеален“ модел за овој облик на моќ, за „технологиите на моќ, кои го определуваат управувањето со индивидуите и нивното потчинување на одредена цел или доминација, едно објективизирање на субјектот“. (Foucault, 1988, стр. 18). okno.mk | Margina #4-5 [1994] 57
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Техники на моќ
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
•Хичкок: „Да, донекаде. Но само поради фактот што се движевме околу една единствена куќа.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Ноќта кога се мислело дека таа се удавила, пронајдено е тело два километри оттаму, на плажата, што му овозможило на Лоренс Оливие да го идентификува и да изјави: „Тоа е мојата жена“. okno.mk | Margina #22 [1995] 137
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Во моментот кога ќе се открие нешто сомнително, тој има дозвола да ја прекине музиката и да го објави тоа, советувајќи ги луѓето да го идентификуваат и да го исфрлат дилерот.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
„д.в.а“ Во својот особено вреден труд за траумата, психологот Robert Jay Lifton го идентификува преживеаниот како „оној што ја сретнал, бил изложен или бил сведок на смрт и успеал да преживее“.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Во овој есеј, сакам да ја теоретизирам деструкциската уметност во термините на нејзиниот сурвивалистички дискурс, како и контекстуализацијата на нејзиниот историски проект.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Навистина, како претставување, Хирошима го идентификува уништувањето на екстремитетите и центарот на преживување каде што телото фигурира како текст.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Лифтон поставува реторичко прашање: „Дали Хирошима е наш текст?“
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
На тој начин се избегнува создавањето интерен маркет, кој што би можел да овозможи во системот да влезе срање.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Потоа следуваше најконвенционалната сцена од сериските филмови, во која се открива само лицето на жртвата, а ближниот го идентификува со покривање на сопственото лице, сцена што се повторува на филмската колку што се наметнува на животната лента.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Коските со својата тридимензионалност, кои го чинат ушниот отвор, созадаваат ехо, звукот го идентификуваат и пренесуваат брзо до мозокот, во дел од секундата.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)