Тие се потпираат на другите кои треба да им дадат не само емоционална туку и физичка топлина”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Зборувајќи за wie man dem toten Hasen die Bilder erklart (Како да се објасни слика на мртов зајак, 1965), Бојс кажал дека повеќе сака да му зборува на мртов зајак поради тоа што публиката според него не е доволно жива и не го сфаќа.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Еден од елементите на Бојсовите перформанси беше и неговото користење на топлината на толпата за да се почувствува жив и силен, а неговите скулптури користат материјали - животинска маст, овчо руно - чија цел е да ги топлат тие суштества или да симболизираат топлина.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Гранки фрливме врз нив ветените за крунисување пред олтар... врз гранките земја крвава и ја притегнавме со крш - камења ко вечен запис што во времињата сегашни и идни ќе ги мијат дождови и ветрој ќе ги сушат, ќе ги топлат воздишки и во бели зори ќе болснуваат ко бисер што болснува на гради момини...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Се расправа дека во овие води Наполеон, по поразите на својата војска од Кутузов во походот на царска Русија, тука, на брегот на Вах, ги топлел своите премрзнати војници.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Стои и ми ги топли коските, ме рашеметува.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Се гледаме ние, а го гледаме и огнот на нас: ни се разлева по лицето, ни ги сенча образите, ни ги топли.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Ги вадат ушите од косата и ги топлат.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Ни шопа вода низ вратот, по 'рбетот, ни ги топли ципите и слабините...
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
При силните мразеви, при студените ветришта снегот ги чува посевите, ги топли и тие безбедно презимуваат.
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)
Со мојава кожа ги топлам. Пак ништо.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Ги клавам и на градиве, ги топлам со срцево.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)