Време, нарација и рабовите на модерните нации, Homi K. Bhabha ги разоткрива наративните стратегии и тропи низ кои она „едно” се конституира од „мноштвото”.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Негативноста - и со нејзина екстензија, кога се појавува во уметноста, деструкцијата - се појави за да им пркоси на западњачките општествени и естетски канони за вистина, хармонија и ред.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Но, далеку од простото отфрлање на општествените и естетски вредности на западната култура, деструкциската уметност ги разоткрива нејзините структурни принципи.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
(...) Со појавата на пангерманизмот Гетеовото воспитно влијание во Германија се гаси: сведувајќи ја културата на ексклузивниот култ на праисконските сили, Volksgeist-от победува и, притоа, ги разоткрива своите тоталитарни потенцијали.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Тоа е чувство што нè доведува на трагата на Ничеовото вечно враќање на истото, а кај Фројд тоа ни ги разоткрива филогенетски длабоко всадените стравови, како што е оној пред мртовците.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Иронијата беше во тоа што тоа се случуваше низ фокусот на еден гинеколошки инструмент, низ еден научен поглед кој му припаѓа на медицинскиот дискурс.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Но не помалу жестоко, но сепак нежно и со доза на хумор, Времето на козите ги разоткрива идеолошките одлуки против природата, во еден вид пасторала во срцето на градот.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
“ Маргина 37 31 Ребека Шнајдер во својата книга „The Explicit Body in Performance“ опишува како женскиот перформанс преку дословната, несимболичка присутност на голо женско тело на сцената ги разоткрива прерогативите на симболите преку коишто телото стои како замена за нешто друго.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)