Дождот сѐ повеќе се засилува, но Богдан не станува од клупата под борот, пробивајќи се низ короната му паѓаат јадри капки на главата и плеќите, му ги пробиваат алиштата и му ја влажнат кожата ширејќи му благи трпки по телото.
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
Разумот ги пробива силите кои повремено успеваат да влијаат на мојата свест.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
А некои и смениле страна, им се придружиле.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Друго не знаеја, оти во последно време мрежата на селски поткажувачи се распадна – некој ги пробил базите на податоци во Министерството, им кажаа, и се слушаше дека почнале да ги ликвидираат, еден по еден.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Како да сакаше да ги пробие со погледот, да ги размести лево и десно.
„Маслинови гранчиња“
од Глигор Поповски
(1999)
Но, возможно би било и да се тврди спротивното: дека глетката на жени што „шизнале“ не доловува немоќ, туку ја доловува страшната моќ на згазените, кога најпосле ќе пукнат под товарот на неподносливата угнетеност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Двете сцени од Милдред Пирс и од Најмила мамичке, според ваквото гледиште, го покажуваат зловесниот ужас на женскоста кој ги пробива нормите на пристојното однесување и најпосле се отпушта.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Животот на геј-сентиментот, дисквалификуван од самиот почеток, може да најде израз само во она што изгледа како театралност, гнев, плачливо самосожалување, хиперболична страст и претераност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Потоа некои велат: Отровот бил студена вода како мраз, што како ситна роса извира од една карпа во Нонакрида, па ја фаќаат во магарешко копито, оти не може да стои во никакви други садови, веднаш ги пробива со студот и острината.
„Еп на Александар Македонски“
од Радојка Трајанова
(2006)
Како да сакаше да ги пробие со погледот, да ги размести лево и десно.
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)