Теорискиот инструментариум и дискурс би требало да егзистира напоредно со појавата на различни тенденции, поточно би ги антиципирал, лансирал, интерпретирал и синтетизирал оние клучни авторски исчекори.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Пермисивноста која ги пречекорува цивилизациските конвенции повеќе го злоупотребува либерализмот отколку што го спроведува, бидејќи во една точка тој ќе мора да се заштити со драстични мерки.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
На тој начин, Девојките од челзи ги антиципира и настаните од 1968-та, годината кога се случи и неуспешниот атентат над Ворхол. извор: Горан Гоциќ, Синеаст 73-74 108 Margina #15-16 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Овие примери даваат само некои од можностите за ангажирање на индивидуите во создавањето / реактивирањето на алтернативните нивоа на акција, и јас сум убеден дека не е можно да се исцрпат можностите за овој вид на интеракција.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
На пример, можно е да се воведат прашања кои ја охрабруваат индивидуата да го повика скорешното минато и дамнешната историја на настаните кои ги антиципираат тековните последици.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
А кога Камбиасо своите цртежи геометриски ги стилизира, кога човечките тела и лица ги претворил во кубички роботи со тоа ги антиципирал можностите на модерниот кубизам; Леже, на пример, повремено свесно ги користеше влијанијата на Камбиасо”.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Ваквиот тип на визионери кои ги антиципираат грешките на човекот, им се противставуваат и се стремат да ги коригираат, остануваат, да позајмиме еден наслов од Лермонтов Херои на нашето време.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Сликата што ќе ја наречеме Аполон и Месечината-детелина ги антиципира романтизмот и надреализмот, то ест елегиската романтика на урнатините како пејсаж од соништа и преклопување на слики во сон, во надреалистичка смисла.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Да погледнеме неколку негови дела настаната меѓу 1620 и 1630-та, во времето на врвот на маниризмот како период помеѓу чинквеченто и барок.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Не се работи само за сатира на сметка на изведувачите, што се воопшто raison d'etre на MTV, туку и за безмилосен приказ на глупавите и асоцијални гледачи.” Beavis & Butthead се успешни затоа што им успева да ги антиципираат сите блазирани судови и лоши шеги што може да се изречат на сметка на толку очигледно циничното однесување, какво што е повторното прикажување на стари музички видео спотови.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Се работи за мошне сериозни лица, што се обидуваат на MTV да ги изградат своите академски кариери; коишто okno.mk | Margina #32-33 [1996] 106 секогаш одново ве изненадуваат кога преку бројните концептуални серпентини се пробиваат до повеќе или помалку предвидливи заклучоци; се плашам дека имаат намера да ги научат Beavis& Butthead како да гледаат MTV.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Со тоа доаѓаме до оние луѓе коишто со тоа се занимаваат професионално и коишто на кусо ги спомнавме во воведот.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)