Но затоа пак требаше тој да се грижи за нив: леб, вода, лук, кромид, што требаше тој носеше од дома.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Многу ми треба твојата прегратка со вкус на цимет ми треба тој молк набабрен од стара музика таа тишина во која влегувам со собуени чевли и во која собирам роса, источно од сите прашалници.
„Кревалка“
од Ристо Лазаров
(2011)
А требаше тој да го „фати“, Хаџи Ташку, вели од него постариот брат, Атанас.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Колку пари чинит животот на аскерот мој што падна?
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Сега требаше тој да се тегави за да извлечат што повеќе пари.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Исто така, еден народ долго може да биде без народно име ако наблизу до него нема друг народ од којшто ќе треба тој да се разликува со одделно народно име.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Судеше, кога беше вон од сѐ над сѐ, некому што личеше на него и што докажуваше или доживеал малку порано нешто што доживуваше или доживеал малку порано нешто што требаше тој да го доживее.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
Не треба тој да брза, вели едно време, треба добро да ја сработи работата, а не да брза.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Со оглед на ваквите податоци, предвидениот законски цензус од 50 работници се чини превисок и во иднина би требало тој да биде преполовен, со што ќе се овозможи поголема ефективност на оваа законска одредба.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“
од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски
(2015)
-На сите други учесници, мислам пред сѐ на моите врсници што ме исмејуваа, она што се случуваше веројатно им наликувало на скеч или на хумореска во која, за жал, јас бев исмејуваниот.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Рече дека ќе треба тој непријатен настан пошироко да го образложам.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
- Настанот беше непријатен само за мене - реков.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Зашто тие себеси никогаш не би се идентификувале сериозно како хипстери, ним им треба тој нивен хипстерски идентитет да им биде антиидентитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А тоа се стреми да биде секој современ идентитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А токму во тоа, ми изгледа, можеме да го мериме разминувањето на настраните изведбени стилови од кои Копола си го црпи подражавањето на Џоан Крафорд и оној вид на стрејтерска хипстерска иронија што ја авторизираат нејзините пренемагања – оној вид иронија што го пробликнува спотот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Хипстерите мораат да бидат иронични околу идентитетот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Судеше, кога беше вон од сѐ и над сѐ, некому што личеше на него и што доживуваше или доживеал малку порано нешто што требаше тој да го доживее. Внимаваше.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Прво треба тој да се отвори, а за да се отвори тој, треба однадвор човек да се поткачи и да го скрши стаклото.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)