Како што сината светлина наидува, има еден миг во кој помислувам дека е најдобро да останам во белата светлина но таа станува толку блештава што имам чувство дека ако остана во неа, таа ќе ме слее во својата блештавост до исчезнување и затоа ѝ се предавам на сината чадлива светлина устремен кон она сјајно зрно во неа од кое таа се шири.
„Балканска книга на умрените“
од Мето Јовановски
(1992)
Таквата нејзина состојба станува толку збунувачка, па средината што ја опколува најчесто не знае што да очекува од неа.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
Тој се напина и напорот станува толку тежок и неподнослив што го фаќа неподнослива паника и се буди препотен и уплашен за куферчето и за тоа што се случило со Германија... ...
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Тоа време како намерно да нѐ соочува еден со друг, еден во друг зошто внатре другиот сме го замрзнале, а сега таа негова слика се крши, се двои на два различни лика (уште повеќе ако имаме заедничка фотографија, станува толку видливо дека животот е подолг и посложен од миговите складирани во фотографии).
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
- Тоа беше Киш - се насмеа Надица кога ѝ кажав за телефонскиот повик. – Чудно ти е?
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Ете зошто задачата да се објаснат машката геј-култура, машкиот геј-вкус, станува толку сложена, барем кога ќе се навлезе во подробностите.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Секое вистински задоволително објаснување на привлечноста што ја има, да речеме, Џоан Крафорд за геј-мажите, ќе мора да се темели врз сеопфатно сфаќање на општествено-семиотското функционирање на нејзиниот кинематографски лик и врз импликациите на тоа функционирање во конкретните поредоци на сексуалното и на оброденото значење.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во други случаи, односите меѓу стилот, вкусот, класата, родот, сексуалноста и идентитетот остануваат збунувачки недофатни, барем со оглед на сегашната палета од расположливи инструменти за критичка, општествена и семиотска анализа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Потребен е огромен напор за да се одвиткаат тие значења.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кога лицето е чисто и притоа, се освежува со миење, кожата станува толку блескава што се стекнува со способност да ги рефлектира сончевите зраци.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Втората услуга на чистото лице е љубовта на потчинетите.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)