Така е и бидејќи машката изведба се коси со едно темелно начело што со векови ја раководело обродената поделба на прикажувачката работа во западната култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во секој случај, сфаќав дека сè што знам за човештвото е семејството, неколку улици, училиштето, црквата, неколку музичари, строго цензурираната музика, неколку книги, радиото, железничкото купе еднаш годишно, морето и неколку патишта и места во Шкотска.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Џон Бергер тоа го срочил во славна формула: „мажите постапуваат, а жените настапуваат“.286
Мажите, се разбира, изведуваат во јавност и понекогаш може да изведуваат без услужливост кон жените и без да фрлаат сомнеж врз своите машки акредитиви.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Според тој закон, според таа структура на значење, правењето е обродено како машко, а изведувањето е обродено како женско.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тоа не може да се срочи во еден или неколку зборови.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)