Служејќи се со него како со себеси примерено манифестирање, таа свест, дури веќе не ни во мистичка смисла, создава сопствена, од „договорната” емпириска стварност релативно независна стварност.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Уметноста за него била средство за преправање на телото и сликата за себе која зависи од телото - и на тој начин да ја преправи уметноста, повторно да ја вкорени во телото.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Луцифер, на пример, му пркоси на семејниот авторитет воведувајќи нова технологија која ги охрабрува некои од членовите на генскиот пул да го напуштат семејното гнездо.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Беа различно етикетирани - како остроумни, креативни, активни, полни со фантазија, иницијативни, творечки, интелигентни, инвентивни, способни, талентирани, ексцентрични. * Gene pool - сите гени што се во оптек во рамките на еден вид. (заб. на прев.) ** Секој генски пул создава сопствено име за Прометеј, опасниот генетски предводник.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Понекогаш го охрабрувал стадото да создава сопствена топлина, како тогаш кога рекол дека “секој човек може да биде уметник”, а понекогаш го прекорувал поради тоа што не ја чувствувал неговата топлина врз себе - што е проекција на неговите чувства за родителската рамнодушност.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во неговата уметност, значи, се префрлувал напред- назад помеѓу улогата на овчар кој се грижи за стадото - извор на топлина - и на стадото на кое му е потребен овчар за да се стопли.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од 93-та имаме свој сопствен Интернет on-line систем, наречен Hacktic па преименуван во Acess for all, и тоа ни дава можност да дознаеме како се создава сопствена он-лине култура во Амстердам.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Дури и сите тие подвидови на машката геј-култура означуваат многукратни култури, а човек ќе треба секоја конкретна машка геј-култура да ја разграничи од другите, кои си создаваат сопствени, карактеристични одлики, кои со тоа ги определуваат.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)