Момчето гледа во Магвамповите очи, непрозирни како темно огледало, воочливи како две дупки на клозетски ѕид кои се склопуваат во Пресудна Ерекција.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Телото му се грчи во фетусна положба, а врелата сперма му прснува в лице.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Јас прснав во смеа и истрчав надвор.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Таа исто така предизвика еден вид завист кај него кога му кажа дека нејзиниот најголем проблем за време на Двете минути омраза е - како да не прсне во смеа.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
- Па, знаеш! После она што го видов на корзото постои реална шанса искубаната веќе да не е со него, - на оваа досетка двете прснаа во смеа.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Знаеш, дека сега е модерно жената да клекне на колена и да ја побара раката на мажот. И двете прснаа во смеа.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Авни ја слушаше со внимание и со загриженост бидејќи алкохолот во неа веќе вриеше и беше готов да прсне во нешто грдо, но го прифаќаше кажаното со широко, плавно “да, така е да, да,” обидувајќи се на тој начин да ја смири и повторно да ја врати на она што ѝ го кажа на почетокот: “Ханка ти е мајка, тоа е најважно.”
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Прсна во нивното грло и последната жица а плачниот звук на тоа прскање остана да трепери во слухот на Отец Симеон. „Дали сакаш да сме негде долго и сами?“ ја праша и се сети - оперетска романтика. „Ќе појдеш ли со мене, Јано?“ Зад неа лазеа морници.
„Месечар“
од Славко Јаневски
(1959)
Јас прснав во такво невидено плачење што никој жив не можеше да ме смири, а не пак да дознае што ми се случило.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Мајка ми избезумено ме гушкаше и ме бакнуваше, ме допираше по цело тело, како да сака да утврди дали сум цела и да провери дали сум жива и здрава.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Чана фрла опул преку Митра до Петра, а и Петра исто така фрла опул преку Митра до Чана и пак прснуваат во смеа само тие двете, додека Митра во чудо се врти де на кај едната де на кај другата.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Требаше да забележам. Не, забележав, а тој забележа ли дека јас забележав?
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Не можам да се навикнам дека пред мене има стакло и дека нема да ми прснат во очи.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)